Начало Автомобили Новият Меган 3 купе – строга индивидуалност

Новият Меган 3 купе – строга индивидуалност

447
0

Концептуалният Рено Меган Купе, който беше представен на автосалона в Женева през пролетта на 2008-ма утъпка пътя за на нов модел от С-сегмента, при това с доста силен характер. След пускането на новия Меган през септември миналата година, сега е ред и на серийната купе версия да попадне под светлините на прожекторите, този път на автошоуто в Париж. Дизайнът, който следва новата фамилия Меган е продуциран от желанието непременно да се създаде автомобил, който да привлича погледите. Неговият елегантен стайлинг черпи вдъхновението си от страстта, асоциирана с автомобила като цяло, като в това число влизат и купи от света на спорта.

И двата нови модела Меган, които бяха представени досега имат свои отделни и строго изразени личностни характеристики. Хечбекът изглежда трогателно и окуражително. Разполага с леко агресивен дизайн с по-чисти линии, невероятен комфорт, практично оборудване и чудесно държане на пътя. Купето пък набляга на радостта от безопасното шофиране и предлага динамика, достатъчна на по-разумните ентусиасти. Визията му напълно съвпада с това определение – това е кола за хора, които искат динамика, но държат колата им да остане 100% пълноценна за ежедневна употреба.

И двата модела са също така и много качествени, като акцента пада най-вече върху изработката и материалите, от които са изработени панелите. Новият модел е поредното доказателство, че Рено израстнаха доста, що се отнася до сигурността и надежността.

В интериора могат да бъдат забелязани доста практични и повишаващи комфорта екстри като например комбинирани аналогови/дигитални уреди, включващи нов интерфейс,който е по-лесен за разчитане. Също така има и още доста неща, които сме свикнали да асоциираме с по-високия клас автомобили, като вход за handsfree устройство, автоматично заключване, щом шофьора се отдалечи от колата и навигационна система с DVD и Bluetooth Carminat.

Поведението на пътя на новия Меган купе не пада по-долу от визията на модела. Управлението е комбинация от прецизност, контрол и ефективност. Това прави шофирането приятно и спокойно. Новите dCi u TCe двигатели на Рено комбинират елстичността на пътя със загрижеността за околната среда. Избора се свежда до 4 дизелови двигателя, като СО2 емисиите на нито един от тях не надвишават 120г/км.

Освен, че са по-големи и по-просторни, Меган и Меган купе са и по-леки средно с 8кг от своите предшественици, като същевременно са и доста сигурни. Предлагат се със двойни сензори за страничен удар и двустепенни еърбеци, които за първи път бяха внедрени в Лагуна III. Ролята им е да минимализират последствията им при страничен сблъсък.

До 2010-та, фамилията на новия Меган ще включва 6 различни модела, като всеки от тях ще има своя собствена индивидуалност. Основната цел за тях ще бъде европейския пазар и ще се сглобяват в Испания и Франция.