Проби на нови аеродинамични компоненти правиха пилотите на Уилямс в първата свободна сесия за Гран при на Канада. В следобедната тренировка задачите им включваха още проверка на износването на спирачките, наблюдаване работата на охладителните системи и сравнение на гумите медиум и суперсофт.
– Новите елементи работиха добре днес и остават на колите за състезанието. За съжаление имахме проблем с хидравликата в колата на Рубенс [Барикело], като все още не сме установили точната причина. Заради това загубихме почти половината втора сесия и ще разчитаме на опита си, за да наваксаме с работата – обясни в края на деня техническият шеф Сам Майкъл.
Бразилският пилот се съгласи, че с новите части FW32 е станал по-конкурентоспособен болид и се надяваше прогресът да продължи и утре. Нико Хюлкенберг от своя страна бе доволен от свършеното.
– Пистата е невероятно тясна на места, особено в сравнение с Турция. Страхотно е, а и да се състезаваш толкова близо до стените е невероятно вълнуващо, не е като мантинелата да е на 200 метра встрани. Що се отнася до работата, днес изпълнихме програмата си, но не получихме точно очакваните резултати. Боря се с баланса на колата си, но съм убеден, че можем да постигнем нещо значително тук – каза още немският пилот.