Тиери Нювил и Никола Гилсул спечелиха и двете победи на Хюндай в рали Сардиния – през 2016 и 2018 г. Белгийците станаха втори в Португалия и възнамеряват да продължат битката по италианските пътища, където екипът от Алценау има общо пет подиума.
„Сардиния е едно от любимите ми ралита”, коментира Нювил
„Пасва перфектно на стила ми на каране. С Никола винаги сме се чувствали чудесно там и сме постигали сериозен успех. Надявам се и тази година да се получи така. Битката в първенството се ожесточава постепенно. Убеден съм, че ще е сериозна и в Сардиния.”
Remember the 2018 edition of @Rally_d_Italia ? It was a fantastic battle with @SebOgier and, at the end, we won the rally for 0.7s. That’s the kind of memory I will never forget and I can only hope for the same result this year! #ThisIsRally #WRC #HMSGOfficial #TN #NG pic.twitter.com/OeUB8fipeC
— Thierry Neuville (@thierryneuville) June 9, 2019
Андреас Микелсен и Андерс Ягер се връщат в надпревара за тима на Хюндай.
Норвежкият пилот сподели, че се радва отново да седне зад волана
Според него ралито в Италия е сложно.
„Отсечките са по тесни пътища, изискващи точни бележки и прецизност при управлението. За това състезание е важно колата да е с предсказуемо поведение. Такава, която ти дава достатъчно увереност, за да натиснеш. По етапите често има камъни, а и се образуват коловози за вторите преминавания. Това допълнително натоварва гумите и управлението им. Стартовата позиция също е ключов фактор”, каза още Микелсен.
This time it was recce only on these awesome #RallyPortugal stages, but let there be no doubt that #Team89 will be back stronger and more motivated than ever for #RallyItaliaSardegna ! #WRC pic.twitter.com/ToPmaSniHW
— Andreas Mikkelsen (@AMikkelsenRally) May 29, 2019
Дани Сордо и Карлос дел Барио се надяват на уикенд без проблеми след разочароващото за тях рали Португалия
„Наясно сме, че изпуснахме възможност за силен резултат в Португалия, но направихме анализите си и сега целта ни е безпроблемна надпревара. Състезанието обаче е трудно. Камъните отстрани по отсечките могат да те изненадат. Настилката е доста песъчлива при първото преминаване, така че при второто има повече сцепление. Горещото време прави ралито изтощително както за екипажа, така и за колата и гумите”, допълни Сордо.
Шефът на отбора Андреа Адамо отбеляза, че световният рали шампионат навлиза във втората си половина. Според него Хюндай не може да си позволи повече уикенди като този в Португалия. Там две от колите отпаднаха от битката за добро класиране заради технически проблеми.
„Взехме второ място, но резултатът можеше да е толкова по-добър. Сега имаме шанс да покажем в Сардиния на какво сме способни”, каза Адамо.