Начало Автомобили Opel акцентира върху Insignia ST, Astra GTC и Zafira Tourer на салона...

Opel акцентира върху Insignia ST, Astra GTC и Zafira Tourer на салона в Шанхай

33
0

Три модела, които ще се появят на китайския пазар през тази година, са във фокуса на изложбената площ на Opel на тазгодишния салон в Шанхай. След отсъствие от пет години концернът отново присъства на най-голямото автомобилно изложение в Китай и представя Insignia ST (Sports Tourer), Astra GTC и Zafira Tourer. На изложението е показан също SUV моделът от среден клас Opel Antara, най-продаваният автомобил на Opel в Китай.

Трите нови за пазара модела на Opel ще разширят продуктовата гама на марката в Китай, за да помогнат в удовлетворяването на все по-нарастващите изисквания на китайските купувачи. Те олицетворяват достойното наследство на Opel като носител на германски конструкторски и технологичен опит. С тези модели спечелили множество награди ние правим изключително атрактивно предложение на китайските клиенти в три различни пазарни сегмента – коментира Юрген Келер, директор международни операции на Adam Opel AG.

Трите нови модела представят три различни типа автомобили, които стават все по-популярни сред нарастващото поколение от млади хора: комби, мултифункционален и купе. Тенденцията е тези потребители да се насочват към автомобили с ярко изразен характер и свежо излъчване, които не са просто средство за придвижване, а подчертават индивидуалността на човека и го отличава от масата.

Insignia ST ще бъде на разположение на клиентите в продажбените центрове на марката малко след края на изложението в Шанхай. Продажбите на Zafira Tourer и Astra GTC ще стартират през втората половина на 2013 г.

Активните дейности на Opel на китайския пазар са част от експортната офанзива на марката. През последните 24 месеца тя успешно навлиза в пазари като тези на Израел, Сингапур, Чили, Австралия и Обединените Арабски Емирства. Opel ще продължи да разглежда възможности и да разширява пазарите си когато смята, че това има смисъл и пазарна логика за компанията.

General Motors и неговите съвместни предприятия ще показват над 50 различни модела на Auto Shanghai 2013. Продуктовата гама се простира от малки до луксозни автомобили и пикапи на марките Baojun, Buick, Cadillac, Chevrolet, Jiefang, Opel и Wuling. GM има 12 съвместни предприятия, две чужди предприятия, които са изцяло собственост на концерна и над 55 000 служители в Китай. GM и неговите съвместни предприятия предлагат най-широката гама от автомобили и марки сред автомобилните производители в Китай. През 2012 г. GM продаде над 2.8 милиона автомобила в Китай.