Начало Автомобили Opel е с най-креативния щанд на автомобилното изложение в Женева

Opel е с най-креативния щанд на автомобилното изложение в Женева

27
0

Opel направи голямо впечатление в Женева със своите автомобили, технологии и служители. Свързаността беше преобладаващата тема на щанда на Opel на автомобилния салон.

Щандът на с размер 1,544 кв. Метра в Женева се открояваше с високотехнологични ефекти, погледнат от всички страни. Черният, лъскав, стъклен под отразяваше прожекторите, а един милион LED светлини показваха автомобилите и технологиите на Opel в действие с кристално HD качество на дългата 36 метра видео стена. Посетителите имаха възможност да научат повече за OnStar и IntelliLink на терминалите и дори да се превърнат в част от изложението. Около 300 почитатели на Opel използваха възможността да се снимат и снимките им да бъдат показвани на мултимедийната стена по време на събитието. Изпълнителният директор на Opel д-р Карл-Томас Нойман беше също интерактивен: той представи експозицията на Opel в Женева на своите последователи в Twitter, като направи за тях обиколка на щанда, която бе излъчена на живо с помощта на Google Glass. Заради множеството иновации, които е направил достъпни за аудиторията, Opel получи наградата за креативност.

За определянето на наградата за креативност, която е създадена от Женевския клуб за реклама и комуникации (Club de publicité et de communication de Genève – CPG), се кани жури от експерти в комуникациите на Международното автомобилно изложение в Женева всяка година.

Присъствието на Opel беше тема за обсъждане не само на самото автомобилно изложение, но и сред автомобилните почитатели в социалните медии. Интернет обществото създаде около 8500 туита със символа #Opelgeneva и 26-те видео материала на Opel от изложението в Женева, които събраха близо 90 000 клика само за няколко дена.