Начало Автомобили Opel отбелязва четири световни премиери в Москва

Opel отбелязва четири световни премиери в Москва

18
0
Astra,Opel

Opel за първи път отбелязва световна автомобилна премиера в Русия. На Международното автомобилно изложение в Москва (29 август – 9 септември) появата на изцяло новата Astra седан е безспорният фокус на марката.

Никога преди щандът на Opel, разположен в Зала 14 и покриващ площ от 1,750 квадратни метра, не бил толкова голям. Това е също мястото където посетителите ще могат да видят още две световни премиери. За първи път се представят променените Astra с пет врати и Astra Sports Tourer. Към това се добавя и световният дебют на ново поколение бензинови двигатели.

Повече от милион посетители се очакват на Автомобилното изложение. Те ще имат шанса да видят две премиери специално за руския пазар: Astra OPC с 206 кВт/280 к.с. и Mokka, с който Opel става първият германски производител, който навлиза в SUV-B сегмента.

Astraседан е ключов компонент в стратегията за растеж

“Със своя спортен и елегантен дизайн, новата Astra седан добавя нови елементи в компактния сегмент на моделите с четири врати,” отбелязва вицепрезидентът на  Opel, отговарящ за продажбите, маркетига и следпродажбеното обслужване Алфред Е. Рийк. “Както всички наши модели Astra, той предлага високо ниво на технологии и изключително качество. Новата Astra седан е важна част от нашата продуктова офанзива, като същевременно с това играе ключова роля в стратегията за ръст на Opel. Тя е стилна, по-достъпна алтернатива на много седани от средния клас, поради което виждаме значителен потенциал не само в Русия, но и в много европейски страни.”

Седанът е важно допълнение към гамата на Astra, която сега е още по-обширна и предлага много задвижващи агрегати и системи за асистенция, комбинирани със свеж, спортен дизайн. С елеганата си визия, типичните качества на Astra и широка гама от технологични системи, някои от които уникални, а други необичайни за компактния сегмент, новият компактен седан на Opel (дължина/широчина/височина: 4,658/1,814/1,476 мм) се насочва към клиенти с високи очаквания. Той разполага с междуосие от 2,685 мм и осигурява щедро интериорно пространство. Отделният багажник предлага обем от 460 литра – с 90 повече от този на модела с пет врати. Със сгъването на задната седалка (в съотношение 60:40) пълният обем нараства до 1,010 литра.

Начало на подновяване на гамата от двигатели с 1.6-литров бензинов агрегат с директно впръскване, турбокомпресор и висок въртящ момент

Opel съобщи, че започва пълно подновяване на гамата си от двигатели и първата фаза от този план започва сега. Три напълно нови семейства двигатели очакват своя дебют. Бензиновият четирицилиндров двигател с работен обем 1598 куб.см, централно директно впръскване и Start/Stop е първият по рода си в гамата на марката и прави своя дебют в Москва.  

Новият SIDI (запалване със свещ и директно впръскване, spark ignition direct injection) ECOTEC двигател осигурява изключително ниво на въртящ момент със стойност до 300 Нм. Производството стартира в края на годината, като се очаква Русия да е един от най-големите пазари.

Русия е третият по размери пазар за Astra, а търсенето на компактни седани е високо 

Русия е от голямо значение за Opel. След Германия тя в момента е вторият по големина автомобилен пазар в Европа. През миналата година там са продадени около 70,000 автомобила от марката Opel. Тази година от януари до юли пазарът на Opel е нараснал с 29 процента – над два пъти повече от средното за пазара. Съгласно прогнозите се очаква Русия да стане основен пазар в Европа с продажби като цяло от 3.4 милиона автомобила през 2014 година. Високият потенциал за ръст се дължи на факта, че в момента средният брой на автомобили на глава от населението е все още нисък. Например на 1000 човека в Русия се падат половината от автомобилите в Германия. Повече от половината от автомобилите по руските пътища са на възраст над 10 години. В този пазар има високо търсене на седаните с четири места и SUV моделите. Над 60 процента от всички седани продадени в Европа са реализирани в Русия. През миналата година 51 процента от клиентите в компактния сегмент са предпочели седан. Тъй като Русия е третият по големина пазар на Astra в Европа, след Германия и Обединеното Кралство, Автомобилното изложение в Москва е естествена сцена за премиера на новия седан, както и на подновените версии хечбек и Sports Tourer.

Astra е до момента най-успешният модел на Opel в Русия. За първата половина на  2012 година, тя е успяла да увеличи пазарния си дял от 4.4 на шест процента. 

Ако сте намерили правописна грешка, моля уведомете ни като маркирате текста и натиснете Ctrl+Enter.