Начало Автомобили Opel строи център за двигатели на бъдещето

Opel строи център за двигатели на бъдещето

39
0

Opel даде началото на важен и значим проект в главната квартира на компанията. Така тя продължава своята инвестиционна офанзива, отделяйки 210 милиона евро за конструирането на комплекс от сгради в югозападния сектор на Международния технически развоен център (International Technical Development Center, ITDC). На обща площ от около 36 000 квадратни метра от 2017 г. инженерите и техниците ще разработват двигателите на бъдещето. В новия център ще се помещават и 43 тестови стенда от най-ново поколение.

Началото на проекта бе дадено със специална церемония в началото на седмицата. Първа копка направиха изпълнителният директор д-р Карл-Томас Нойман, ръководителят на Работническия съвет д-р Волфганг Шефер-Клюг, вицепрезидентът на подразделението за задвижващи агрегати GM Powertrain Стефан Кифер, членът на борда на директорите на Opel с ресор инженеринг Майкъл Ейбълсън и двама високопоставени политически гости: министърът на икономиката на провинция Хесен Тарек ал-Уазир и кметът на Рюселсхайм Патрик Бургхард.

С тази инвестиция ние даваме ясно послание: Opel се завръща. Opel е в авангарда – отбеляза Карл-Томас Нойман. – Нашата моделна офанзива набира пълна скорост – а двигателите са много важна част от нея.

Строителният проект е част от инвестицията оповестена през миналата година и включва вложение от 230 милиона евро за нови тестови и инженерни съоръжения в ITDC и тестовия център Родгау-Дуденхофен. Основният дял от тази сума или 210 милиона евро ще бъдат инвестирани в съоръженията в Рюселсхайм. Комплексът ще е разположен на площ от около 13 000 квадратни метра южно от железопътните линии и западно от Портал 45 в Рюселсхайм, успоредно на Ругбайринг. Това е най-голямата инвестиция в сгради от отварянето на новия завод за автомобилно производство през 2002 г.

Предприятието е интегрирано в инженерната мрежа на GM Powertrain. Благодарение на глобално синхронизираните тестови методи и софтуерно управление, резултатите могат да бъдат оптимално анализирани и прилагани. Щефан Кифер, ръководител на GM Powertrain отбеляза по този повод:

За нас Рюселсхайм е център за разработка на бензинови двигатели с малък и среден работен обем. Ние разчитаме на свързан в глобална мрежа германски инженеринг и с построяването на тези съоръжения създаваме оптимални работни условия за нашите експерти. Важни нови поколения от двигатели ще бъдат създадени в Рюселсхайм, към това ще се добави и процесът на интегрирането и прилагането им на другите пазари, в които присъства GM. Новите съоръжения са създадени на базата на глобално унифицирани технически стандарти и увеличават гъвкавостта, бързината на развойната дейност и ефективността на цялата група.

Строителният проект в Рюселсхайм е ярък израз на двигателната офанзива на Opel. До 2018 година Opel ще представи 27 нови модела и 17 нови икономични двигателя на пазара. С обновената продуктова гама пазарният дял в Европа трябва да се увеличи значително и да достигне 8 процента през 2022 година.

Ние се насочваме към цялото разнообразие от бъдещи системи за задвижване, които са по-икономични и опазващи околната среда. Двигателят с вътрешно горене запазва важната си роля и има голям потенциал за развитие. В качеството си на един от пионерите на чистото задвижване, Opel има за цел не само да намали значително емисиите на CO2 под определените нива, но и същевременно с това да осигури удоволствие от шофирането и най-добрите динамични качества – отбелязва членът на борда на директорите Майкъл Ейбълсън.