Програмата „Electric All In“ на Opel подпомага преминаването към електрическа мобилност с редица електронни услуги, осемгодишна гаранция на батерията, пътна помощ и др.
Opel е първият германски автомобилен производител, който предлага акумулаторна електрическа версия на всеки модел в своето портфолио. Цел на марката е да подпомогне и направи достъпно закупуването на електрическо превозно средство за своите потребители. Собствениците на електрическите модели Grandland Electric и Frontera Electric вече получават множество услуги в помощ в ежедневието си.
„Electric All In“ е името на формулата, която прави преминаването към електрическа мобилност по-лесно и ежедневното шофиране по-приятно. Офертата включва услуги като Opel Connect PLUS, пътна помощ, гаранция за батерията и др.
Opel се електрифицира. Ние вече предлагаме поне една захранвана само с батерия версия за всеки модел в гамата. В допълнение ние правим ежедневната електромобилност още по-лесна и по-надеждна благодарение на пакета „Electric All In“. В Opel клиентите не просто купуват своя електрически автомобил – те също така получават множество полезни услуги. С този уникален подход искаме да направим преминаването към електромобилност още по-достъпно. И да дадем тласък на внедряването на тази важна технология за задвижване.
Флориан Хютл, изпълнителният директор на Opel
Три въпроса относно електрическата мобилност
Хората, които се интересуват от електрически превозни средства, разглеждат основно три въпроса: Достатъчен ли е електрическият пробег за моите ежедневни нужди? Какво ще кажете за времето за зареждане и инфраструктурата? Какво е необходимото обслужване и поддръжка на електрически модели? С пакета „Electric All In“ Opel предлага точни отговори и улеснява преминаването към електрификация.
Лесно зареждане: За бързо зареждане у дома клиентите разполагат с многобройни интелигентни решения, включени при закупуването на електрически автомобил Opel. Благодарение на WiFi и Bluetooth свързаност се осигурява дистанционно управление на стенно зарядно устройство. Когато електрическият автомобил има нужда от презареждане при по-дълги пътувания, включената услуга Charging Pass гарантира безпроблемно зареждане в повече от 850 000 обществени точки за зареждане в Европа.
Свързаност: Включена е услугата Opel Connect PLUS с възможност за електронно дистанционно управление. То може да се използва за проверка на състоянието на зареждане и нивото на батерията на автомобила или за програмиране на климатика с помощта на приложението myOpel, функции за заключване на вратите или включване на светлините от разстояние, навигация в реално време с информация за станции за зареждане, места за паркиране, приложение e-ROUTES и много други.
Сигурност: Клиентите могат да са спокойни, когато става въпрос за живота на батерията на електрическия им автомобил. Opel предлага осем години гаранция.
Програмата „Electric All In“ първоначално ще се предлага в Германия, Испания и Белгия. По-късно ще стартира и в останалите държави с представителства на марката. С нея Opel предлага пълен пакет от услуги за водачите на електрически автомобили. Той подпомага клиентите и прави удоволствието от електрическата мобилност още по-голямо. „Electric All In“ стимулира и облекчава преминаване към електрически автомобил с избор на някой от съответните модели на Opel.