Начало Автомобили Opel засилва пазарната си позиция в Германия

Opel засилва пазарната си позиция в Германия

35
0
Opel Adam

Есента започва добре за Opel: базираният в Рюселсхайм производител направи обем на продажби над средното ниво през септември на смаляващия се пазар на нови автомобили в Германия. Бяха регистрирани общо над 19 000 автомобила Opel или с 13,2% повече от същия месец на миналата година. Това увеличи пазарния дял на Opel до 7,79%. През първите девет месеца на годината Opel успя да запази пазарния си дял стабилен на около 7,1%.

С продадените 16 492 коли ADAM през първите седем месеца на продажба на модела, заложените 20 000 целеви продажби за годината са вече почти изпълнени. Успешните продажби обаче не се дължат само на ADAM. Meriva и Corsa също оставиха своя отпечатък на пазара и през септември отново застанаха на първите места в техните сегменти.

Доволни сме, че на този толкова непостоянен пазар успяваме да постигнем такива солидни резултати. Продажбите на ADAM са особено радващи, дилърите ни успяха да спечелят много нови клиенти. Трябва обаче да сме внимателни – да не ставаме прекалено самонадеяни на фона на пазарните условия, които остават много непредвидими. С нашата моделна офанзива и първокачествено обслужване крайната ни цел е да печелим все повече и повече хора за Opel – заяви Матиас Зайдл, изпълнителен директор на Opel, отговорен за продажбите, маркетинга и следпродажбената дейност в Германия.

Новата Insignia ще подпомогне допълнително марката на пазара. Този отличаващ се с пластичния си дизайн модел от средния клас е в продажба в дилърствата на марката съвсем отскоро и може да се поръчва в различни версии на купето, включително хечбек, ночбек и Sports Tourer. Новите бензинови и дизелови двигатели превръщат Insignia в най-ефикасното предложение в средния клас. Готовата за приключения версия Country Tourer на Insignia е чисто ново допълнение към портфолиото на флагмана на Opel. Особено амбициозните клиенти вече могат да поръчват и спортната OPC версия.

Базираната в Рюселсхайм компания е в момент на широка продуктова офанзива, съгласно която до 2016 г. ще лансира на пазара 23 нови модела и 13 нови типа двигатели.