Начало Рали Падън ще се съсредоточи да завърши в Италия в първото си рали...

Падън ще се съсредоточи да завърши в Италия в първото си рали с Хюндай

40
0
Юхо Ханинен

Хейдън Падън ще се съсредоточи върху това да завърши в рали Сардиния в първия си старт с Хюндай. Тимът ще участва в шестия кръг от световния шампионат с три автомобила – титуляра Тиери Нювил, Падън и Юхо Ханинен.

Програмата на Падън е за 7 надпревари. Програмата на отбора преди състезанието включваше тест в Португалия още през март, в който караха Нювил и Ханинен. Новозеландецът кара за първи път i20 WRC на чакъл през април.

За нас е удоволствие да приветстваме Хейдън и Джон [Кенард] в екипа. Хейдън е многообещаващ млад пилот и се радваме, че можем да му предложим шанс да се състезава. Рали Сардиния ще е поредното трудно изпитание, като трите ни екипажа ще внимават и ще се пазят от грешки. Подобен подход ще ни позволи да използваме максимално възможностите си по време на надпреварата и да продължим развитието на автомобила си – заяви шефът на отбора Мишел Нандан.

Падън също каза, че се радва да се присъедини към отбора на Хюндай, както и че това е невероятна възможност за него.

Ще работя изключително упорито, за да се възползвам максимално от шанса. За първи път ще карам в Сардиния и затова проучих множество видео клипове, за да се подготвя. Знам, че отсечките са тесни и може да има камъни отстрани на пътя, така че трябва да се пазим от проблеми. Ще се съсредоточим върху това да стигнем до финала и да демонстрираме прогрес – допълни Хейдън.

Нювил заяви от своя страна, че ще продължи да трупа опит зад волана на i20 WRC и да събира данни, което е и основната цел за сезона. Белгиецът се надява все пак на добър резултат с оглед силните си представяния в предишни издания на ралито.

Ханинен също има чудесни спомени от Италия, където спечели през 2010 г. (тогава състезанието бе кръг от IRC):

Познавам доста добре надпреварата, бил съм там четири пъти и станах пръв през 2010-та. Условията могат да се променят, времето е топло, нивото на прилепяне не е постоянно. Настилката може да е твърда на едни места, песъчлива и хлъзгава на други. Внимателно се подготвихме за това състезание и ще дадем най-доброто от себе си да помогнем на екипа в развитието на автомобила.