Начало Избрани Палмър: Ред Бул се крие най-много по време на тестовете

Палмър: Ред Бул се крие най-много по време на тестовете

3145
0
Ред Бул RB18
Ред Бул RB18, снимка Ред Бул Контент Пуул

Бившият пилот от F1 Джолион Палмър смята, че Ред Бул е скрил истинското темпо на своя нов RB18 по време на тестовете в Барселона. Според  него Червените бикове се крият най-много от всички 10 тима на стартовата решетка. 

През трите дни на тестове в Испания екипът от Милтън Кийс направи 358 обиколки на пистата Каталуния. Това ги класира на четвърто място в подреждането за най-много изминати километри. Отборът се въздържа от каквито и да бързи времена в първите дни. Изключение бе направено в последния ден на изпитанията, когато Серхио Перес даде третото най-бързо време в генералното класиране.

Съветникът на Ред Бул Хелмут Марко заяви, че отборът все още има много работа за вършене, преди старта на сезона в Бахрейн по-късно този месец. Австриецът също така заяви, че в момента RB18 все още има проблеми с теглото.

Палмър смята, че в Ред Бул са скрили своите карти и тепърва ще покажат реалното си темпо.

„Изглежда пробегът е бил основният приоритет в началото на теста. Макс Верстапен караше много тежък, но стабилен автомобил през първия ден преди да го предаде на Серхио Перес през втория ден, каза британецът пред F1.com.

В последния ден имаше повече проблясъци на тима, тъй като Верстапен се върна зад волана сутринта и се движеше с темпо, подобно или малко по-бързо от това на Мерцедеса на Джордж Ръсел. Съотборникът на Люис така и не успя да извлече повече скорост с по-меките гуми на Пирели.“

„Серхио Перес имаше малко повече проблеми и загуби време във втория ден заради проблем със скоростната кутия. Въпреки това той също завърши изпитанията в Барселона в добро настроение, след като постигна по-чиста обиколка, когато пистата изсъхна в края на последния ден.“

Изглежда, че тимът е в прилична позиция като цяло, макар да признава, че има още много работа по автомобила. Ред Бул се крие най-много по време на тестовете. Така че тяхното представяне в Бахрейн със сигурност ще бъде наблюдавано под лупа“, обясни Палмър.

Палмър също така даде своята оценка за представянето на най-големите съперници на австрийците, а именно Мерцедес, Ферари и Макларън.

„Както обикновено Мерцедесът навъртя километри без сериозни механични проблеми. Освен това се справи с предсезонните ритуали тренировъчни стартове, спирания в бокса и полусъстезателна симулация от Люис Хамилтън в последния ден, каза той.

Това беше приличен старт за действащите шампиони при конструкторите. Повечето отбори смятат, че Мерцедес ще бъде с най-много подобрения по време на изпитанията в Бахрейн. Тогава се очаква да разкрият реалното си темпо. Определено Ръсел ще бъде много силен съотборник на Хамилтън.“

Иновативният дизайн на Ферари с необичайно изваяни странични носачи изглеждаше малко рискован. От друга страна звуците от Маранело бяха положителни по време на тридневните тестови сесии. Всичко, което видях в Барселона, потвърди моите думи“, коментира Палмър.

Шарл Льоклер, и Карлос Сайнц изглеждаха бързи и спокойни, а времена за обиколка съвпадаха с техните очаквания. Дали това е първият знак, че Ферари може отново да се върне в челото на колоната през 2022 г.?

И накрая, Палмър заяви, че новият Макларън също не е разкрил истинския си потенциал в Барселона. 

Макларън и Ферари, бяха най-забележимите отбори по време на тестовете, защото изглеждаха, че имат добра изходна позиция с автомобила в началото на седмицата, каза той.

В първия ден Норис веднага беше уверен в автомобила и изглеждаше много бърз, особено в среднобързите завои. В същото време повечето пилоти се бореха с недозавиването.“

„Макларън така и не разкри реалното си темпо. Отборът твърди, че е имал различни програми за изпълнение, но както винаги, е много трудно да се прогнозира къде се намира на стартовата решетка.“

„Новият им болид със сигурност изглежда добре. Определено е по-бърз от всички останали в средата на колоната“, заключи Джолион Палмър.