Начало Автомобилни новини Peugeot и киното: Пътят към Кан

Peugeot и киното: Пътят към Кан

40
0
Peugeot in Cannes

Peugeot подкрепя седмото изкуство, което се връща към своите френски корени, творческа смелост и глобално влияние. Марката присъства видимо на фестивала в Кан.

Напомняйки за своята френска идентичност и исторически връзки с киното, Peugeot обогатява своята стратегия. Марката се впуска в силно емоционална нова територия: френското кино

През 2025 г. Peugeot планира да вплете тази нишка във всички свои комуникационни канали. Инициативите ще включват стратегически партньорства чрез позициониране на продукти, поддръжка на производствени екипи, оригинално цифрово съдържание, ексклузивни събития и активности в търговската мрежа.

Засиленото присъствие на фестивали и събития ще е в основата на тази идея. Подкрепата за млади френски таланти ще бъде ключов стълб. В съответствие с дългосрочната си визия Peugeot има за цел да създаде ново поколение френски рекламни послания. Те ще насърчават ориентираното към бъдещето кино.

 

Peugeot Inception Concept сред звездите в Кан

Официалното партньорство с Cérémonie des Cesar през февруари отбеляза отправната точка на този ангажимент. Сега Peugeot използва престижния филмов фестивал в Кан, за да формализира своя ангажимент с френското кино. По време на фестивала, от 13 до 24 май, Peugeot Inception Concept е показан пред хотел Карлтън на булевард Кроазет. Посетителите на фестивала имат възможността за близък поглед към изключително кинематографичен концептуален автомобил. Той изразява оптимистичната визия на Peugeot за устойчива бъдеща мобилност.

Марката ще подкрепи и ключови кино събития по „Кроазет“ с Peugeot E-3008. Филмовият фестивал в Кан е уникална възможност за Peugeot да се свърже с големи фигури във френското кино. И същевременно да припомни и да затвърди своя исторически ангажимент в тази област.

Киното е витрина за нашата култура, отражение на нашето общество и мощно средство, предизвикващо емоции. Асоциирането ни със света на киното утвърждава нашата идентичност на френска марка, горда с корените си. Марка, която поставя удоволствието, емоцията и иновацията в основата на своя избор. Ние сме вдъхновени от нашия ангажимент за подкрепа на френското кино.
Валери Кандейлер, директор по глобалните комуникации на Peugeot

Peugeot продължава да поддържа своята уникална връзка с големия екран. Много емблематични филми са представяли автомобили Peugeot. Такива бяха Landaulet 184 в „Полунощ в Париж“ на Уди Алън, Peugeot 406 в поредицата „Такси“ или единственият по рода си Peugeot LimoVian, проектиран от Michel Gondry и дизайнерският екип на Peugeot в “Пяната на дните”. Други незабравими филми включват Peugeot 404 в „Чичовци гангстери“ и Peugeot 403 Cabriolet, управляван от лейтенант Коломбо. Този дългогодишен съюз между Peugeot и киното е в основата на трайното въздействие на марката в света на седмото изкуство.