Начало Други Пежо Speedfight3 – легендата се завръща

Пежо Speedfight3 – легендата се завръща

72
0

12 години след лансирането на Speedfight и 8 години след рестилажа му (Speedfight2), Пежо предлага нов заместник на звездата си – Speedfight3. Това е една малка революция в света на двуколесните моторни превозни средства, защото става дума за модел, който си отива с 500 000 продажби.

Speedfight3 ще се появи през пролетта на 2009-та година. Марката храни големи надежди за модела, който е изцяло нов продукт: от ходовата част до оборудването си, без да забравяме дизайна, чиято философия определено е вдъхновена от предшественика. По-агресивен, по-ергономичен и по-добре оборудван, Speedfight3 е на път да преобърне историята.

Ако трябва да определим Speedfight с една дума, най-подходяща ще бъде „поглед“, защото именно от издължените му фаровете се излъчва магията, което завладя публиката още с появата му на пазара.
Естетиката на Speedfight3 показва ясно родствената връзка, но носи допълнителна динамика. Фаровете са по-изпъкнали, а решетките са няколко, за да се подчертае спортният характер на скутера. Рамата е по-ниска, а задната част по-олекотена, за да изпъкнат въздухозаборниците.

Мигачите в задната част придават hi-tech вид на скутера, а новите огледала с двойно рамо допълват спортното му излъчване. Алуминият на ръкохватките на кормилото е заменен с инокс, а капачката на резервоара за гориво е в авиационен стил.
Всички тези детайли придават много съвременен вид на Speedfight3, който изглежда доста по-агресивен от предшественика си.

От техническа гледна точка, Speedfight3 скъсва със старите технически стандарти, адаптирайки се към новите изисквания на пазара и клиентите, които са доста нараснали. В стремежа да бъде ергономичен, ходовата част и рамата са напълно променени. Скутерът е по-дълъг с 12 см, а междуосието с 3 см, което подобрява значително комфорта. Височината на седалката е идеална – 800 мм, а широчината е увеличена. Освен това, тя е конструирана така, че и по-ниските водачи да слизат лесно.

Speedfight3 е безупречен във всяко отношение, така че оборудването му не може да не бъде на най-високо ниво. Бордното табло вече е аналогово+дигитално. То включва всички необходими уреди и е осветено в червено при оборотомера и в синьо в дигиталната част. Тези два цвята са символ на технологичност и мощност, на темперамент и точност.

По-малко екстремен от по-големия си брат Jet C-Tech, който се предлага само с един двигател с течно охлаждане, Speedfight3 е и по-щедър.
На първо време той ще да бъде задвижван от 2 двутактови двигателя: първият е с въздушно охлаждане и е по-икономичен, а вторият е с течно охлаждане и е по-ефикасен. По този начин, клиентите получават отличен стил, атрактивна цена и удоволствие от управлението на истински спортист.