Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Player 0.0 е първото по рода си виртуално състезание за почитателите на...

Player 0.0 е първото по рода си виртуално състезание за почитателите на F1® в България

507
0
Heineken

Инициативата Player 0.0 е част от глобалната платформа за отговорна консумация на Heineken® „Когато шофираш, никога не пий“ (When You Drive, Never Drink). Тя насърчава отговорната консумация и безопасността на пътя както в реалния, така и в света на виртуалните състезания. В ролята на посланик на Heineken 0.0 е трикратният световен шампион във Формула 1 Макс Верстапен.

През 2016 г. Heineken® навлиза при моторните спортове и поема сериозен ангажимент към темата, свързана с шофирането в нетрезво състояние. Със старта на кампанията брандът използва и партньорството си с F1®, за да достигне до огромната аудитория на този спорт. През годините посланици на инициативата са били трикратният шампион Сър Джеки Стюарт и носителят на короната за 2016 г. Нико Розберг. Верстапен е официален посланик на Heineken® от февруари 2023 г.

Инициативата Player 0.0 на Heineken® търси най-добрия шофьор не само като най-бърз, но и като най-отговорен и внимателен на пътя

Виртуалното състезание Player 0.0 кани почитателите на F1® в България в уникална надпревара, която ще се проведе в три фази. Първата – квалификационна, вече стартира и ще продължи до 25.10.2024 г. Целта ѝ е да излъчи най-добрите състезатели, които ще преминат към следващата фаза. Постигналите най-висок резултат 32-ма играчи в края на квалификациите ще получат покана за местния финал, където ще се състезават помежду си на симулатори. Те ще се борят за място на световния финал на Player 0.0 в Мадрид (като част от събитието GamerGy 2024). Там ще имат възможността да се състезават за титлата „Най-добрият шофьор“ в симулатори със самия Макс Верстапен.

През тази година кампанията на Heineken® беше надградена и с „Най-добрият шофьор“, за да покаже на почитателите на бира, че винаги имат избор – да изберат безалкохолен Heineken® 0.0 или да не шофират. Верстапен е звездата и в съпътстващо кампанията видеото „Най-добрият шофьор“. Фокусът е, че когато трябва някой да закара у дома компанията след вечер навън, то единственият, който може да бъде избран е този, който не е консумирал напитки със съдържание на алкохол.

Heineken® ще продължи да прави ангажиращи кампании, както и да инвестира в подкрепа на отговорната консумация. Повече информация за участие във виртуалното състезание Player 0.0, част от кампанията „Най-добрият шофьор“ в подкрепа на отговорната консумация вижте и тук: https://player00.heineken.com/.