Проблем с обезвъздушаването на горивото по всяка вероятност е причината за инцидента на Кевин Магнусен по време на първата свободна тренировка за Гран при на Малайзия. Това заяви спортният директор на Рено Фредерик Васьор.
Болидът на датчанина се запали в питлейна в края на инсталационната обиколка на Кевин, като се получи изтичане на гориво от отвор в горната част на капака на двигателя. „Определено беше нещо в горивната система, но още разследваме случилото се“, заяви Васьор.
Според техническия директор на тима Ник Честър в Рено са използвали някои експериментални части в колата на Магнусен за Гран при на Мексико. „Имахме теч на горивото от обезвъздушителя, обясни Честър.
– Колата беше с пълен резервоар и използвахме някои експериментални елементи за подготовката ни за Мексико. Затова настройките бяха различни спрямо тези на другата кола.“
Възможно е проблемът да е бил свързан с клапан на тръбата за обезвъздушаване на бензина, който да е позволил на горивото да изтече. По принцип неговата функция е да отвежда въздуха.
“A fair bit of work to do… but we’ll try to get @KevinMagnussen out for FP2” 👏🏻 @RenaultSportF1 >> https://t.co/Xar69nUzti #MalaysiaGP #F1 pic.twitter.com/wSD72zzHBr
— Formula 1 (@F1) September 30, 2016