Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Ред Бул Пауъртрейнс може да доставя двигатели на 4 отбора според Хорнер

Ред Бул Пауъртрейнс може да доставя двигатели на 4 отбора според Хорнер

2144
0
Ред Бул Пауъртрейнс
Ред Бул Пауъртрейнс; снимка: Ред Бул Контент Пуул

Ред Бул Пауъртрейнс може да доставя двигатели на 4 отбора според Кристиан Хорнер. Предприятието работи заедно с Форд по нова задвижваща система, която да отговаря на влизащите в сила през 2026 г. правила. Шефът на Ред Бул Рейсинг бе цитиран в Моторспорт Нидерландия, че вече има запитвания.

С нас вече се свързаха различни екипи. Някои отбори се опитват да разберат кой ще създаде най-конкурентоспособната задвижваща система. В момента обаче ние сме съсредоточени изцяло върху двата отбора на Ред Бул, защото искаме да се научим да ходим преди да тичаме“, посочи Хорнер.

„Ако нещо се появи по-късно, то сме отворени за работа с точния партньор. С инфраструктурата, с която разполагаме, може да доставяме двигатели на четири отбора“, продължи ръководителят на Ред Бул Рейсинг

„Това няма да е проблем от гледна точка на възможности. В бъдеще, както казах, сме отворени към такъв вариант. Но в краткосрочен план сме съсредоточени върху двата екипа на Ред Бул. А и с цените, които налага ФИА, доставката на клиентски мотор дори е на загуба“, добави Хорнер.

Хорнер повтори, че с производството на задвижващи системи Ред Бул като Ферари обединява всичко необходимо за Формула 1 под един покрив. По отношение на двигателите в Милтън Кийнс работят заедно с Форд. Шефът на Форд Пърформанс Моторспортс Марк Ръшбрук разкри преди време, че параметрите на сътрудничеството са се променили в сравнение с първоначалното споразумение. Сега разказа как се е свързал с Хорнер и повтори, че Форд има значително по-голямо участие в проекта на Ред Бул Пауъртрейнс.

„Когато стана ясно, че Порше няма да работи с Ред Бул, буквално издирих имейла на Кристиан Хорнер и му изпратих писмо, в което написах: „Ей, искате ли да говорите с нас?“ Ние не казваме на Ред Бул: „Ето така се прави“. Ред Бул е във Формула 1 от години. Питаме ги от какво имат нужда, за да постигнат успех“, сподели Ръшбрук.

„Ние щяхме да работим само по електрическата част за задвижващата система за 2026 г., но сега се трудим и по турбото, участваме в тестовете на двигателя с вътрешно горене. Просто защото Форд вече притежава необходимите знания или хардуер“, допълни ръководителят на Форд Пърформанс Моторспортс.