Начало Автомобили Renault обособява четири тематични зони на щанда си на автосалона

Renault обособява четири тематични зони на щанда си на автосалона

41
0

Renault лансира два електрически автомобила на Автомобилен салон София 2013: Twizy и Kangoo Z.E. Други вълнуващи премиери за България, които ще очакват посетителите са Captur и Clio IV R.S.

Щандът на Renault в зала 4 ще бъде разделен на четири зони, които акцентират върху основните предимства на марката: Zero Emission (Z.E.) със съответно Twizy и Kangoo Z.E., Business: Fluence и Grand Scenic, Renault Sport (R.S.): Twingo R.S. и Clio R.S. и Passion: Clio и Captur.

По повод на Автомобилен салон София, Renault създаде специално промоционално предложение за финансов безлихвен лизинг за всички модели Renault. До 30 юни 0% лихва, фиксирана за целия период на договора, очаква всички клиенти на марката. Допълнително Renault подарява отстъпка от цената на автомобила. Атрактивната оферта е допълнена от ексклузивно тарифа за Renault Каско – 4% за целия период.

Присъствието на Renault Sport гамата на щанда пък е повод за организиране на игра за всички фенове на спортните автомобили. Голямата награда е посещение на Гран при на Италия на 7 и 8 септември 2013 на пистата Монца. За да участват в играта, посетителите на щанда на Renault или шоурумите на марката в страната трябва да попълнят формуляр за участие и да очакват тегленето на победителя на 28 юни 2013. Играта се осъществява в партньорство с авиокомпания Air France.

По време на изложението, 100% електрическото Renault Twizy ще бъде на разположение за тест драйв. Две Twizy ще бъдат паркирани на соларната зарядна станция пред Интер Експо Център. Тестовете ще се провеждат всеки ден между 12.00-13.00 и 18.00-19.00 часа.

Renault Twizy бележи началото на електрическата революция с напълно новаторски дизайн, забавен и същевременно смел, открит и вдъхващ нова сила. Проектиран като ултра-мобилно превозно средство, този нахален новак е на път да разтърси автомобилния свят! Всички големи градове имат проблеми със задръствания и Twizy се откроява като оптимално градско решение за мобилност.

Twizy е невероятен НДО (Неидентифициран движещ се обект), разработен от Renault Sport Technologies. Той носи на градските жители изключително ново решение за мобилност – за един или двама човека. Благодарение на своите ултракомпактни размери (дължина = 2.34 м/широчина = 1.24 м) и много нисък център на тежестта, Twizy се промъква в най-тесните пространства и може да паркира върху изключително малка площ. Отнема му едва шест секунди, за да ускори от 0 до 45 км/ч (същата динамика като на 125-кубиков скутер на дистанция от 50 метра).

Подобно на цялата гама на Kangoo Express, новото Kangoo Z.E. идва с новата предна визия, характерна за новата дизайнерска идентичност на марката. Наблегнато е по-силно на визуално разграничение между електрическата и версиите с конвенционален двигател. В същото време са запазени отличната функционалност, големият обем на товарене и товароносимостта, които са еквиваленти на версиите на автомобила, разполагащи с двигател с вътрешно горене.

Контактът за включване на кабела за зареждане на батерията на новото Kangoo Z.E. вече е позициониран отпред, зад емблемата Renault. При включването му в мрежата чрез предоставения серийно с автомобила кабел, клиентите могат да се възползват от пълно зареждане на батерията за период от шест и девет часа. Включването в мрежата става посредством Wall Box в дома, офиса си или чрез използване на публична зарядна станция.

В зоната Renault Sport (R.S.) новото Twingo R.S. предлага спортно тълкуване на новата дизайнерска идентичност на Renault: динамичен дизайн на радиаторната решетка с четири светлини и предна броня с подобен на Формула 1 сплитер. Този детайл, който сега се използва в цялата спортна гама на Renault Sport, напомня за успеха на Renault в F1. Задната част на автомобила се откроява с монтирания върху задната врата спойлер, специална броня и вградени в нея дифузьор и аеродинамични разширения на задните калници. Двигателят е 1.6 16V R.S. (133 к.с./98kW при 6750 об/мин и 160 Нм въртящ момент, наличен при 4400 об/мин.).

Новото Clio RS 200 EDC извежда привлекателността на спортното шофиране на ново ниво, благодарение на въвеждането на EDC трансмисията с двоен съединител и на новия 1,6 Turbo двигател, разработен от Renault Sport. Автомобилът се възползва от най-новите виждания на Renault по отношение на комфорт и функционалност, докато Renault Sport Technologies вкарва опита си, изкован в моторния спорт.

В зона Passion посетителите ще имат възможност да разгледат един от най-продаваните модели на Renault в историята на марката – Clio, който има три поколения, общо почти 12 милиона продадени автомобили от дебюта му до днес – истински пазарен еталон. Новото Clio печели клиентите с атрактивната комбинация от емоция и високо качество. Renault Clio демонстрира и новата дизайнерска идентичност на Renault, която акцентира на семпли, топли и чувствени линии.

Благодарение на използването на две системи, включително и новата Renault R-Link, новото Renault Clio дава нови измерения при използването на автомобилната мултимедия. Моделът осигурява и високо ниво на комфорт и оборудване за безопасност в цялата гама, както и достъпни възможности за персонализация – нови за моделната гама на Renault.

Captur е новият градски кросоувър от Renault. Неговите плавни линии подчертават отличителните му черти, докато големите колела, щедрият пътен просвет, широки следи и рязко скосено челно стъкло формират уникална смес от MPV, SUV и хечбек, замислена и реализирана от Renault. Renault Captur пасва перфектно и на обширната програма за персонализиране. С многото възможности за персонализация – двуцветен екстериор, светли и тъмни интериорни цветове, тапицерии и графични мотиви, Captur ще допадне на особено широк спектър от вкусове и желания.

Експонатите в Business зоната на Renault също са изключително интересни. Три години след дебюта на модела, марката с гордост представя новoто Renault Fluence. По-модерен от всякога, последната версия на Fluence продължава да предлага комфорта и просторния интериор на предшественика си, но поставя ударението върху модерния и динамичен дизайн, технологията и качествената изработка.

Scеnic и Grand Scеnic пък преминаха през стилно обновяване, споделяйки новата дизайнерска идентичност на Renault. Емблемата на марката отпред сега е по-голяма и е позиционирана на матиран черен фон, подчертаващ новата радиаторна решетка и стилен дизайн. Елегантните линии и висококачествени материали помагат за подобряване на динамичното, ориентирано към семействата MPV излъчване.