Рено също ще има нова версия на задвижващата си система в Гран при на Испания. За предстоящия кръг на Каталуня нов двигател ще използва тимът на Ферари. Той обаче няма да бъде внедрен в колите на Хаас и Алфа Ромео. Двата тима са решили, че няма да ползват новата спецификация на мотора още в Испания.
Засега не е ясно дали и клиентският отбор на Рено – Макларън, ще се възползва от новия агрегат на френския доставчик. Ако го направи, това ще означава, че Ландо Норис и Карлос Сайнц ще използват 3-а хибридна система MGU-K при разрешени 2 за сезона. И това ще доведе до наказания от по 10 места за всеки в стартовата решетка.
Смята се, че при Рено с новата спецификация на задвижващата система ще се търси повече надеждност. Докато при Ферари ще се търси повече мощност. От началото на сезона в Рено и Макларън имат доста проблеми с издръжливостта. В Бахрейн Даниел Рикиардо и Нико Хюлкенберг отпаднаха в една и съща обиколка с различни повреди.
В миналия кръг в сезона в Азербайджан втората си спецификация за сезона пусна Хонда. Тя бе използвана от всички пилоти на Ред Бул и Торо Росо. За нея се смята, че е с около 20 конски сили по-мощна и е по-надеждна и ефективна.