Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Решението на Форс Индия внася напрежение сред пилотите

Решението на Форс Индия внася напрежение сред пилотите

22
0
Виджай Маля,Форс Индия

Датата на официалното решение на Форс Индия за пилотите на екипа през следващата година явно не е съвсем ясна за никого. Дори и за собственика Виджай Маля. Първоначално то трябваше да се вземе до състезанието в Абу Даби. После бе отложено за 15 декември. Сега пък се появи още един слух.

„Никой нищо не знае със сигурност“, обяви Нико Хюлкенберг, за който се носи слух, че вече е подписал с отбора. „Явно обявяването на решението ще дойде скоро. Последното, което ни казаха е, че ще бъде обявено между последните две състезания.“

Това е много важно за пилотите, за да могат да подготвят бъдещето си и да решат дали да преговарят с други отбори. Хюлкенберг загуби мястото си във Формула 1 през миналата година именно, защото решението на Уилямс дойде, когато вече всички отбори бяха обявили пилотите си и за германеца на практика не остана свободен кокпит, въпреки че се представи доста добре в дебютната си година.

„Аз не се притеснявам за бъдещето си и залагам на 100%, че през следващия сезон отново ще карам във Формула 1″, заяви от своя страна Адриян Сутил, за когото се смята, че ще напусне отбора и ще премине в Уилямс. „Форс Индия няма да решат моето бъдеще. Надявам се скоро въпросите около моето бъдеще да се изяснят.“

„Говорихме с Уилямс, но не постигнахме съгласие“, обяви от своя страна и бившият световен шампион Кими Райконен. Говори се, че шейхове са се съгласили да спонсорират с прилична сума Уилямс, но само при условие, че в отбора кара световен шампион. „Не мисля, че ще имам проблеми с адаптацията при евентуално завръщане. Все пак съм правил това цял живот. Много по-трудно ми бе да опитам нещо различно.“

След като Ферари застанаха зад Маса, а Нико Розберг преподписа договора си за години напред въпросителните около това, кой къде ще премине, намаляха значително. Очакваше се „въртележката“ да се завърти с пълна сила и да настъпят сериозни размествания. Засега обаче единственото сигурно нещо е, че от Уилямс явно не се нуждаят вече от услугите на Барикело. Вероятно същото ще се случи и с друг бразилец, Бруно Сена, който кара за момента в Лотус благодарение на спонсорите си. При прекратяване на договора на Маса от Ферари имаше опасност Формула 1 да остане без бразилски пилот от десетки години насам.