Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Рикиардо №1 и във втората сесия, белязана от 2 катастрофи

Рикиардо №1 и във втората сесия, белязана от 2 катастрофи

63
0

Даниел Рикиардо с Ред Бул бе най-бърз и във втората свободна тренировка за Гран при на Унгария. Австралиецът постигна малко по-добър резултат спрямо първата сесия – 1:18.455 мин, което отново му бе достатъчно отново да оглави класирането.

Втори този път остана Себастиан Фетел с Ферари (+0.183 сек), а трети Валтери Ботас от Мерцедес (+0.201 сек). Кими Райконен се класира 4-и, а Люис Хамилтън 5-и, но британецът направи най-добрия си тур с гуми софт срещу суперсофт за другите в челото. А времето ми бе само с 0.3 сек по-слабо от това на водача Рикиардо.

Шести остана Макс Верстапен от Ред Бул със суперсофт, а този път най-бърз от останалите бе Нико Хюлкенберг с Рено. Германецът остави зад себе си Фернандо Алонсо с Макларън и Карлос Сайнц с Торо Росо.

Сесията започна с моментално излизане на пилотите на Ферари, които започнаха да въртят обиколки с гумите софт. Те бяха с най-добри времена в първите минути, но след това бяха изпреварени от Валтери Ботас също със софт, който бе по-бърз с половин секунда. Хамилтън също завъртя бърз тур със софт и даде 3-о време, на 0.215 сек зад Ботас. В следващия си опит Люис подобри времето на Ботас с 0.1 сек.

 

 

В следващите опити Люис слезе до 1:18.779 мин, а на 0.226 сек втори стана Рикиардо. Верстапен бе 3-и на 0.604 сек, следван от Ботас и Фетел. Всички пилоти в топ 5 бяха с гумите софт, използвайки различен подход спрямо първата тренировка.

 

 

Първи от пилотите в челото суперсофт гуми сложи Райконен и постигна 2-о време. Със същия тип Фетел оглави класирането – 1:18.638 мин. Кими също подобри резултата си и стана 2-и. От тази позиция го измести Ботас със супермеки гуми. Финландецът бе само на 0.018 сек от Фетел.

 

 

37 мин след началото на сесията Райконен остана без мощност и спря на пистата преди последния завой. Той обаче успя да рестартира болида и се прибра в бокса. В същото време Рикиардо излезе начело с 1:18.455 мин. Фетел бе 2-и, а Ботас с Мерцедес 3-и. Райконен и Хамилтън допълваха топ 5, като Люис постигна най-доброто си време с гуми софт.

 

 

38 мин преди края на сесията тежка катастрофа претърпя Паскал Верлайн със Заубер. Той изпусна колата на 10-и завой и се разби почти челно в предпазните стени. Пилотът се измъкна от колата невредим, а сесията бе спряна за 10-ина минути.

 

 

След подновяването й пилотите тъкмо започнаха състезателни симулации с много гориво, когато Палмър се завъртя при влизането в последния завой и катастрофира в стената. Той се удари със задницата на колата си, като тренировката отново трябваше да бъде спряна.

В последните минути пилотите отново направиха състезателни симулации, но времето бе твърде малко, за да може да се види истинското темпо на всички водещи пилоти с пълни резервоари в продължителна серия от обиколки.