Карлос Сайнц остана доволен от успеха си в Мелбърн. Пилотът на Ферари обаче остана реалист и продължава да вярва, че разликата с Ред Бул все още е сериозна. Сайнц смята, че Скудерията „трудно ще настигне Ред Бул пред първия голям пакет с актуализации.“
Сайнц спечели състезанието в Австралия. Пилотът на Ферари потегли втори се възползва от отпадането на Макс Верстапен и водеше в по-голямата част от надпреварата на Албърт парк. Така Сайнц записа трета победа в кариерата си и отново прекъсна серията на бившия си съотборник в Торо Росо
Ред Бул спечели с лекота квалификациите и състезанията в Сахир и Джеда. В Мелбърн обаче отборът от Милтън Кийнс нямаше толкова сериозно преимущество спрямо Ферари. Скудерията показа много добра скорост на австралийската писта и беше близо до успеха в квалификационната сесия. В крайна сметка италианският отбор се поздрави с двоен успех в състезанието и намали изоставането си спрямо върха.
Сайнц остана окуражен от представянето на Ферари. Но от друга страна испанецът предупреди, че отборът едва ли ще се изравни с Ред Бул, докато не въведе достатъчно голям ъпгрейд, за да намали разликата спрямо своя съперник.
„Нашият автомобил работи наистина добре онзи уикенд“, каза Сайнц. „Ще ни бъде трудно да настигнем Ред Бул преди първия голям пакет с актуализации. Той трябва да намали разликата, която видяхме в Бахрейн и Джеда.“
„Още от първата обиколка в Австралия SF-24 се чувстваше като автомобил, който печели състезания. Дори ако Ред Бул също бяха бързи и бяха отпред, то можеше да имаме шансове да се борим с тях“, добави пилотът на Ферари.
Сайнц посочи, че ще има писти, на които Ферари ще има предимство спрямо Ред Бул. Очакванията са това да са такива с по-бавни завои и повече неравности. Разбира се, Скудерията трябва да показва добра скорост на всякакви трасета, ако иска да се бори по-сериозно с тима от Милтън Кийнс.
„Ще има писти, на които ще сме силни, какъвто беше случаят и миналата година. Тази година изглежда, че състезателното ни темпо на тези писти е дори по-добро. Заедно с по-добрата програма за развитие се надявам, че ще можем да предизвикваме Ред Бул по-често“, допълни Карлос Сайнц.
Ферари планираше сериозен ъпгрейд за състезателния уикенд в Имола. Скудерията обаче ще опита да завърши новия аеродинамичен пакет в Гран при на Япония, която ще се проведе този уикенд. Очакванията са Ред Бул отново да има предимство на пистата Сузука.
It’s been a fun month ❤️🏆
We’ll keep on attacking in April 💪 pic.twitter.com/sxcu7FV1Yy
— Scuderia Ferrari (@ScuderiaFerrari) March 31, 2024