Начало Автомобили SEAT и CUPRA отиват в Женева с куп нови автомобили

SEAT и CUPRA отиват в Женева с куп нови автомобили

1175
0
CUPRA Formentor
CUPRA Formentor

Тазгодишното автомобилно изложение в Женева ще събере множество нови и вълнуващи автомобили и разработки. Сред тях ще е и празнуващият световната си премиера CUPRA Formentor. Това е първият модел, разработен ексклузивно за CUPRA, както и първият CUPRA Leon, с дебют за първи път пред широката публика.

SEAT също ще отпразнува и дебют на изцяло новия SEAT Leon пред широката общественост в пълната гама от версии с алтернативно задвижване –„мек“ хибрид, Plug-in хибрид, както и версия CNG, представена за първи път. Ще видим и премиерата на SEAT Tarraco FR.

„На автомобилното изложение в Женева ще бъде една от първите възможности клиентите да видят нашата продуктова офанзива за 2020. Тя е в лицето на SEAT Leon, CUPRA Leon и CUPRA Formentor. Всички ще се предлагат във версии като Plug-in хибриди. Тези продукти ще изпратят двете марки на следващо ниво.“ Това заяви изпълнителният вицепрезидент на SEAT по продажбите и маркетинга и изпълнителен директор на CUPRA Уейн Грифитс.

Ние отговаряме на изискванията на пазара, за да предложим гама от динамични, икономични, свързани и безопасни автомобили. Те трябва да могат да осигуряват всичко, от което се нуждаят нашите клиенти. Същевременно се придържаме към целите си да намалим влиянието си върху околната среда.“

Компанията също така ще се възползва от възможността да представи последните си новини относно градската мобилност, които първоначално бяха планирани за Mobile World Congress, в това число и световната премиера на eScooter.

Изцяло новият SEAT Leon поставя стандарт

На тазгодишното автомобилно изложение в Женева изцяло новият SEAT Leon идва с пълна гама от алтернативни задвижвания. Изцяло новият SEAT Leon ще бъде представен във варианти като „мек“ хибрид (eTSI), plug-in хибрид (eHYBRID)и CNG (TGI)за първи път. Това е ключов момент, тъй като индустрията търси опции за диверсификация спрямо клиента.

CNG (TGI)

Изцяло новият SEAT Leon ще бъде представен за първи път с 1,5-литров TGI агрегат на CNG, който генерира мощност 96 кВт/130 к.с. Автомобилът е оборудван с три CNG-бутилки с общ нетен капацитет от 17,3 кг, което осигурява на новия SEAT Leon TGI автономен пробег до 440 км. И ако CNG-бутилките се окажат празни, двигателят превключва автоматично на бензин, докато автомобилът стигне до следващата метанстанция. След като той е вече там, зареждането е лесно като при всеки друг модел в гамата.

Изцяло новият SEAT Leon TGI също извежда удобството, комфорта и управляемосттадо следващо ниво, като сега вече включва технологията Digital Cockpit на SEAT, за първи път в CNG-модел от гамата на марката, добавяйки по-голяма яснота по отношение информацията за водача.

За първи път се въвежда и системата за профил на шофиране на SEAT, което означава, че клиентите могат по-добре да персонализират шофирането в зависимост от индивидуалните си предпочитания. Налични сa четири режима: Eco, Normal, Sport и Individual, което прави изцяло новия SEAT Leon TGI още по-желана алтернатива.

PHEV (eHYBRID) иmHEV (eTSI)

И тъй като SEAТ залага все повече на електрификацията, четвъртото поколение Leon включва и усъвършенствано Plug-in хибриднo задвижване. Съчетавайки бензинов двигател TSI с електромотор, системата генерира мощност 150 кВт/204 к.с. Благодарение на 13-киловатчасовия литиево-йонен акумулатор автомобилът предлага пробег до 60 км изцяло на електричество. Това е идеално за повишена ефективност или за пътуване из градските улици, където регулациите за качеството на въздуха са по-строги.

Изцяло новият SEAT Leon също използва технология тип „мек хибрид“ (eTSI), което позволява на компактния автомобил да осигури още по-високи нива на горивна ефективност. Системата, която се предлага за бензиновите двигатели 1.0 TSI 81 кВт/110 к.с. и 1,5 110 кВт/150 к.с. (само с DSG-трансмисия и технология shift-by-wire), свързва 48-волтова система тип „мек хибрид“ с двигател на вътрешно горене, което не само повишава ефективността вследствие на електрификацията.

SEAT Tarracо става още по-желан

SEAT Tarraco е важeн aвтомобил за марката, а потребителското търсенеза най-големия SUV в гамата остава силно. Както и при другите автомобили в моделната палитра, клиентите очакват следващия етап от лансирането на автомобила с въвеждането на по-спортното ниво FR.

Оборудването FR прави автомобила още по-примамлив както с редица подобрения в екстериора, така и в интериора. Отвън Tarraco получава специфична за нивото радиаторна решетка, по-широки колела и черни арки на калниците, черни рейки на покрива, както и рамки на прозорците и странични огледала, решени в цвят Cosmo Grey. В задната част на Tarraco нов спортен спойлер, светлинна ивица по цялата широчина на каросерията, ексклузивен заден дифузор, логото на FR на багажника и името на Tarraco, изписано с ръкописен шрифт, съдействат за отличителен външен вид.

Оборудването Tarraco FR е обогатено с новата ексклузивна боя Merlot Red. Визията е допълнена с опционални 20”FR алуминиеви джанти (стандартно: 19” FR фрезовани алуминиеви джанти). Отвътре нов спортен волан с логото на FR, алуминиеви педали, инфотейнмънт система с 9,2-инчов дисплей и ексклузивни електрически седалки с функция памет отличават TarracoFR от останалите в гамата.

Tarraco също така разчитана спортно окачване, което осигурява возия и управляемост, очаквани от автомобил, носещ лого, което му помага да се отличава от другите нива на оборудване (Style и Xcellence).

CUPRA Leon

Дебют пред широката публика прави първият CUPRALeon, достъпен както като хечбек с 5 врати, така и във версия Sportstourer. Моделът предлага прогресивен динамичен дизайн и висококачествен интериор, усещане при шофиране на високо ниво и широк спектър от опции за персонализиране.

Но повечето хора ще бъдат заинтригувани от характеристиките и динамиката – и в тези отношения изцяло новият CUPRA Leon не разочарова. Гамата от двигатели включва 2-литрови бензинови агрегати с 245, 300 и 310 к.с. (само за Sportstourer с 4Drive), като всички се предлагат само с DSG и технология „shift-by-wire“. И в свят, който постоянно се стреми да намали въздействието си върху околната среда, CUPRA Leon предлага за първи път високоефективен Plug-in хибриден вариант, който осигурява 245 к.с. с двата си двигателя – на вътрешно горене и електрически – работещи едновременно.

CUPRA e-Racer

Моторспортът се променя, като се приспособява към променящия се натиск от страна на създателите на правилата и от света като цяло. CUPRA помага на прехода с развитието на първия в света изцяло електрически туринг състезателен автомобил.

CUPRA e-Racer носи всички предимства на чисто електрическото задвижване. Четири електродвигателя се комбинират, за да осигурят максимална мощност 680 к.с. и максимален въртящ момент 960Нм. Те са генерирани с помощта на 65-киловатчасова батерия.

От 2021 г. ще се провежда шампионат PUREETCR за електрически туринг автомобили. Той ще подчертае колко различни са състезанията с електромобили и какво вълнение може да предизвика този тип технология.

CUPRA Formentor

Забавлението не свършва дотук, CUPRA извежда следващия етап от своя план за растеж на автомобилното изложение в Женева. CUPRA Formentor, първият модел, разработен специално за CUPRA, ще излезе на сцената като световна премиера.

Ако сте намерили правописна грешка, моля уведомете ни като маркирате текста и натиснете Ctrl+Enter