Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Шефът на Рено твърди в новия брой на ClubS1, че разликите в...

Шефът на Рено твърди в новия брой на ClubS1, че разликите в двигателите са минимални

88
0

В ексклузивно интервю за новия брой на списание ClubS1 155, който ще е на пазара от утре, директорът в Рено Спорт F1 Роб Уайт е категоричен, че двигателите във Формула 1 в момента имат доста по-близки качества, отколкото се говори.

        – Няма как да знаем с абсолютна точност качествата на всеки от моторите и ще ви кажа защо – откровен е Уайт. – Първо има разлика на всяка отделна писта и не само в двигателите, но в автомобилите, в захранването с въздух, в охлаждането, в аеродинамиката. При всички случаи обаче разликите дори в максималните мощности съвсем не са така големи, както се говори.

В интервюто Уайт подборно разказва за новите решения в двигателите, по които се работи, за системите КЕRS с много по-голяма енергия, както и за новите системи за генериране и на топлинната енергия TERS, които ще бъдат въведени с новите 1,6-литрови двигатели във Формула 1.

Уайт хвърля светлина и относно влиянието на картите за управление на моторите през този сезон във Формула 1 и представянето на водещия тим на Рено – Ред Бул. В отделен материал са разгледани новостите в RB8, които видимо дадоха предимство на „биковете” в последните състезания.

Ексклузивен анализ на световноизвестният Паоло Д’Алесио пък разкрива с технически разрези особеностите на Ферари през 2012 г. и някои от решенията, които позволиха на Фернандо Алонсо да се бори за титлата със Себастиан Фетел до последните състезания.

Официалното оттегляне на Михаел Шумахер от пистите след края на сезона е повод за връщане към неговия уникален дебют във Формула 1 през далечната 1991 г. с жив разказ за първия му тест и състезание с тима на Джордан.

На Михаел е посветен и специалния артистичен постер, подарък от списанието за всички почитатели на седемкратния световен шампион.

На историческите страници са разказани още историите на легендарните братя Педро и Рикардо Родригес, за чиито наследник мнозина смятат бъдещия пилот на Макларън Серхио Перес.

Електронният вариант на списанието може да видите тук.