Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Шефът на Рено твърди в новия брой на ClubS1, че разликите в...

Шефът на Рено твърди в новия брой на ClubS1, че разликите в двигателите са минимални

33
0

В ексклузивно интервю за новия брой на списание ClubS1 155, който ще е на пазара от утре, директорът в Рено Спорт F1 Роб Уайт е категоричен, че двигателите във Формула 1 в момента имат доста по-близки качества, отколкото се говори.

        – Няма как да знаем с абсолютна точност качествата на всеки от моторите и ще ви кажа защо – откровен е Уайт. – Първо има разлика на всяка отделна писта и не само в двигателите, но в автомобилите, в захранването с въздух, в охлаждането, в аеродинамиката. При всички случаи обаче разликите дори в максималните мощности съвсем не са така големи, както се говори.

В интервюто Уайт подборно разказва за новите решения в двигателите, по които се работи, за системите КЕRS с много по-голяма енергия, както и за новите системи за генериране и на топлинната енергия TERS, които ще бъдат въведени с новите 1,6-литрови двигатели във Формула 1.

Уайт хвърля светлина и относно влиянието на картите за управление на моторите през този сезон във Формула 1 и представянето на водещия тим на Рено – Ред Бул. В отделен материал са разгледани новостите в RB8, които видимо дадоха предимство на „биковете” в последните състезания.

Ексклузивен анализ на световноизвестният Паоло Д’Алесио пък разкрива с технически разрези особеностите на Ферари през 2012 г. и някои от решенията, които позволиха на Фернандо Алонсо да се бори за титлата със Себастиан Фетел до последните състезания.

Официалното оттегляне на Михаел Шумахер от пистите след края на сезона е повод за връщане към неговия уникален дебют във Формула 1 през далечната 1991 г. с жив разказ за първия му тест и състезание с тима на Джордан.

На Михаел е посветен и специалния артистичен постер, подарък от списанието за всички почитатели на седемкратния световен шампион.

На историческите страници са разказани още историите на легендарните братя Педро и Рикардо Родригес, за чиито наследник мнозина смятат бъдещия пилот на Макларън Серхио Перес.

Електронният вариант на списанието може да видите тук.

Ако сте намерили правописна грешка, моля уведомете ни като маркирате текста и натиснете Ctrl+Enter