Начало Автомобили Силвър Стар с допълнителни услуги за своите клиенти

Силвър Стар с допълнителни услуги за своите клиенти

199
0
Силвър Стар
снимка: Силвър Стар

Генералният дистрибутор на Mercedes-Benz за България Силвър Стар предприе всички необходими мерки, за да гарантира здравето и сигурността на своите клиенти и служители във всички приемни и сервизни локации, които остават отворени.

Компанията предлага допълнителни безплатни услуги за собствениците на автомобили с марката Mercedes-Benz

Услугата „от врата до врата“ осигурява възможност да се заяви дистанционно сервиз и техническо обслужване за лек автомобил. Технически консултант посещава клиента на адреса и организира придвижването и отстраняването на повредата в оторизираните сервизи на компанията. Същевременно автомобилите подлежат на специална дезинфекция както при прием, така и преди предаване. Поръчка на оригинални резервни части и аксесоари с марката Mercedes-Benz също може да бъде направена по телефон или мейл. Доставката се извършва с куриерска фирма до адрес на клиента.

В допълнение на тези извънредни мерки генералният дистрибутор продължава да предлага и стандартните услуги спешен сервиз 24/7 за леки коли

Той гарантира сигурност на пътя за собствениците на Mercedes-Benz по всяко време на денонощието, online заявки за резервни части за бизнес клиенти, както и сервизни консултации по телефона.

Центровете за обслужване на лекотоварните и тежкотоварни автомобили на Силвър Стар в страната продължават също да функционират. В момента от съществено значение е всички превозни средства за транспорт и логистика да изпълняват навреме своите доставки и услуги за населението. Обслужването на камиони, автобуси и ванове се изпълнява с грижа и внимание при спазване на специални правила за дезинфекция.

Над 3000 сервизни центрове на Daimler AG в Европа, обслужващи товарни автомобили и автобуси с марка Mercedes-Benz, също продължават да функционират, където е възможно според наложените национални мерки за превенция разпространението на коронавируса. Работните процеси са организирани така, че клиентите да бъдат снабдени с необходимите резервни части.