Начало Други Ситроен промени С_42 съобразно новия си имидж

Ситроен промени С_42 съобразно новия си имидж

66
0

Сезон след сезон, С_42 представя зрелищно света на Ситроен. Станалото вече култово място на митичния булевард „Шан-з-Елизе”, през което задължително се минава, от откриването му през септември 2007 г., е привлякло над 2 милиона посетители.

Днес, сезонът на международната витрина на марката е посветен на новия имидж на компанията, носещ рекламното послание Créative Technologie.

Екран с височина 20 метра осветява С_42 и открива новата идентичност на Ситроен. Вътре, на етажите, сензорни устройства възпроизвеждат новия почерк на марката.

Със C-Cactus, изложен на партера в електрическа версия и украсен с новото лого, Ситроен открива нови пътища за концепия: максимална олекотеност, нова архитектура, нови материали, нова мобилност, отговорност и оптимизъм.

На първият етаж, интерактивна градска обиколка в игрова форма позволява да се (пре)открие микро-хибридната технология Stop and Start, която намалява разхода и емисиите CO2 с повече от 10% и предоставя акустичен комфорт.

На втория етаж, посетителите са поканени да нарисуват техния Ситроен върху активно табло ” multitouch” и да открият света на цветовете и материите на превозните средства на марката.

Ситроен С5, екипиран с интелигентна технология против хлъзгане и Ситроен С3 Picasso, последното творение на креативността на компанията също са изложени. Камера на борда на автомобила предлага да се изживее панорамната видимост на С4 Picasso.

И на края, на последния етаж, с поглед към Шан-з-Елизе, Ситроен Lounge предлага на посетителите да опитат сензорните устройства, които регулират доброто самочувствие на борда.

Всеки четвъртък, петък и събота вечер, от 17 до 18 ч., широката публика е поканена на Happy Hour.