Начало Други SONAX представи последните си технологични иновации

SONAX представи последните си технологични иновации

79
0

Най-добрата немска марка за автокозметика SONAX представи днес в автокозметичен център „Сенакс” последните си технологични постижения за поддържане на перфектен външен вид на автомобила.

Кристиан Рех, продуктов тренинг инструктор за Европа от изследователския център на SONAX в Германия разкри пред ограничен кръг от български специалисти тънкостите за постигането на безупречна визия на автомобила и на мотоциклета. Професионалните автокозметични центрове могат да разчитат на специалните продуктови линии от препарати на марката и обучение от най-висок клас. Кристиан Рех представи най-новите разработки на SONAX в областта на нано технологиите и демонстрира иновативни решения за полиране, защита и поддръжка на различни повърхности.

Урсула Лоренс – продуктов мениджър на компанията на SONAX да Източна Европа и Близкия Изток, разказа пред журналисти историята на компанията и областите, в които работи. SONAX е създадена през 1903 г. от Франц Хофман за добив на силициеви пясъци и соли. В автомобилната козметика компанията е от 50-а гоидна и сега се навършват 65 години от създаването на компанията.

Продуктите на SONAX са добре познати и предпочитани от българските шофьори и автомобилни експерти в страната заради постоянното високото качество, съобразено с немските стандарти.

Перфектният външен вид на болидите на Red Bull във Формула 1 се дължи на професионалната грижа на SONAX. Компанията е официален спонсор на тима и се грижи за поддръжката на автомобилите. Всъщност, връзките на SONAX с Формула 1 започват още през 1989 г. със Закспийд, а след това са били спонсори и партньори на Заубер, Бенетон, Уилямс, Бриитш Американ Рейсинг и Макларън. Компанията е подкрупяла шампиони като Айртон Сена, Михаел Шумахер, Деймън Хил, Жак Вилньов, Хайнц-Харалд Френцен, Ралф Шумахер и др.

Немската фирма SONAX е световен лидер в производството на почистващи препарати и козметика за автомобили, мотоциклети и тежкотоварни превозни средства. В продължение на 65 години SONAX произвежда различни продукти за цялостна грижа за автомобила и непрекъснато разширява продуктовото си портфолио. Компанията присъства в 100 държави.

През 2014 година дружеството за техническа инспекция (GTÜ) даде най-високата оценка на зимната течност за чистачки на SONAX (концентрат) за ясна видимост и против замръзване. SONAX спечели за десети пореден път читателската анкета на немското автомобилно списание “Auto Motor und Sport” и заслужено триумфира с титлата „Най-добра марка за 2015”, в категория продукти „Грижа за автомобила” .

В надпреварата за титлата „Най-добра марка за 2015 г.” на сп. „Auto Zeitung”  участваха марки като „Continental”, „Bilstein”, „BBS”, „ABT Sportsline”  и „Aral”. И SONAX отново спечели победата в  категорията продукти „Грижа за за автомобила”. Това е единствената марка, която получава признанието на читателите от 2009 г. до момента.