Начало Лайфстайл #steniskanabala предизвиква Випуск 2019 да е най-активен и щедър от всички досега

#steniskanabala предизвиква Випуск 2019 да е най-активен и щедър от всички досега

80
0

#steniskanabala стартира за шеста поредна година. Благотворителната инициатива на Мото-Пфое е в полза на българските абитуриенти-сираци, които продължават образованието си във висше учебно заведение и осигурява техния равен старт в живота след завършването на 12-и клас. Столичният комитет на БЧК е традиционният партньор. Той се грижи даренията от кампанията да достигнат до точните кандидати и им осигурят развитие в избраната учебна специалност.

Откриващото събитие за сезон 2019 се състоя днес в литературен клуб „Перото“. Той бе любезно предоставен на организаторите безвъзмездно от страна на НДК. В присъствието на представители на медиите управителят на Мото-Пфое, Атанас Фурнаджиев, приветства гостите и бенефициентите от предходните години на програмата. Обръщение отправи и Румен Иванов, Изпълнителен директор на DHL Express Bulgaria – традиционния официален логистичен партньор.

За 5-те години дотук, от 2014-а до 2018-а включително, #steniskanabala спечели огромен отклик в обществото и продължава да се радва на нарастващ интерес.

Каузата постоянно набира популярност и пълната сума на даренията вече достигна 422 432 лева. Общо 7877 души предоставиха тези средства, заявявайки символа на програмата – тениска, за да я облекат на абитуриентския си бал, изпращането или годишнината от завършването си. 150 са училищата от цялата страна, които се включиха с клас или цял випуск за 5-те пълни години досега, като много от тях участват вече традиционно в кампанията.

Абитуриентите сираци, които получиха като студенти първокурсници своите стипендии от дарителската кампания, наброяват 191. А на 69 души с много добър и отличен успех по време на втората, третата и четвъртата година от следването се предостави като поощрение допълнителна финансова помощ.

От днес на обновения сайт www.steniskanabala.bg всеки настоящ, бивш или бъдещ абитуриент, който харесва каузата, може да дари средства – онлайн или по банков път – за образованието на зрелостниците без родители от Випуск 2019. Мото-Пфое му предоставя символа на кампанията – тениската. Всеки сам избира размера на дарението си, но тениската се предоставя при дарения над 20 лв.

В шестия сезон на #steniskanabala кампанията не разчита на известни лица за ракета носител, нито поставя задачи и предизвикателства в интернет. Този път организаторите представят нещо уникално, инспирирано от културата и потребностите на тийнейджърите. Тениската се предлага в три дизайна, но има един общ, запомнящ се образ.

Във фокуса на кампанията е сърцето – неотменен символ на съпричастност и подкрепа.

Запазен знак на #steniskanabala 2019, то е център в новата тениска, а дизайните са вдъхновени и заимствани от забавленията и интересите на тийнейджърите: технологии, стрийтарт култура, бординг.

Какво се получава, когато момче балансира със своя борд върху цилиндър, на който е сложена щампа на сърце? Или, когато се управлява дрон с капеща боя така, че той да прави безразборни, абстрактни кръгове върху шаблон на сърце? И още, въоръжени с маска и предпазни очила, може ли смело да нарисуваме със спрей смешен и небрежен образ на сърце?

С тези похвати са отпечатани изображенията върху новите тениски на #steniskanabala 2019. На едноименния сайт посетителите ще видят видеоклипчета, онагледяващи технологията на съдаване – „индо борд“, „дрон мастер“ и „стрийт арт“. Преди окончателно да изберат тениската с изображение на сърце. Която най-много им харесва, те ще видят и галерия с модели в реална среда, за да си представят съвсем точно, как ще им стои тя.

Има и такива, съчетани с елегантните поли и аксесоари на Muse shop. Те създават пълнокръвната представа за истинска бална визия. Следваща изненада в тазгодишния дизайн е, че щампите са цветни. Традиционните черно-бели тениски от първите пет години на кампанията остана в историята. Новата колоритна визия е в унисон с пълнокръвния живот и оптимистичната нагласа на тийнейджърите.

Най-нетърпеливите абитуриенти в настоящата година вече заявиха своето участие в кампанията. Това са училища в София, Бургас, Рудозем, Пловдив и Вършец.

Организаторите очакват от днес те да се умножават и да повличат след себе си още много свои връстници, които разпознават важното и ценното в живота – образованието и взаимопомощта.

В квалифицирането на кандидатите и при разпределението на стипендиите от програмата #steniskanabala и през 2019 г. ще помогне Столичен комитет на Български Червен Кръст. Регламентът за това е ясен и може да се намери на сайта www.steniskanabala.bg

DHL отново е официалният логистичен партньор на програмата, доставяйки благотворитено на дарителите тениските, символ на кампанията.

Видеоклипчетата с технологиите за правене на тениските през 2019 г. може да се намерят на страниците на Мото-Пфое – YouTube, VBox7, Facebook. Instagram е новият канал на кампанията, на @s.teniskanabala може да се видят всички галерии със снимки.

Заявки за тениски и информация за дарения: www.steniskanabala.bg, steniskanabala@motopfohe.bg и на тел. 02 9842 387