Начало Автомобили Свръх мощният Maserati Levante Trofeo с премиера в България

Свръх мощният Maserati Levante Trofeo с премиера в България

544
0
Maserati Levante Trofeo
Maserati Levante Trofeo

Maserati България показа чудовищния Levante Trofeo по време на премиерното събитие, което се проведе на 24 юни в автосалона на марката в София.

Събитието успя да привлече множество гости. Те се насладиха на обстановка с изтънчено съчетание между елегантност и изискана кухня в синхрон със стилни италиански автомобили с изключителен спортен дух, от чиито звук можеш да настръхнеш.

С акцент към двигателната V8 гама на Maserati бе представен и другият свръх мощен модел GranTurismo, който е ориентиран към любителите на купе версиите.

Един от водещите по време на събитието бе професионалният тест пилот на Maserati – Марчело Пулизи. А измежду гостите срещнахме, както клиенти на марката, така и множество известни личности в България.

Лимитираната серия на Maserati Levante Trofeo, която ще бъде произведена само в сто броя за цял свят, успя да изпъкне не само с вече познатите ни стилни извивки и лимитиран матов цвят. Но и да впечатли десетките събрали се гости със своя изключителен мощен звук и усещане.

Цената на автомобила е една от най-добрите в тези клас и сегмент – 185 000 евро. Моделът може да бъде и поръчан в стандартната си версия с 3.8-литров би-турбо V8 двигател.

Двигателят е сглобен във фабриката на Ferrari в Маранело. Той е и този, който намира своето си място във Ferrari 488 GTB.

Мощността е 580 к.с, които в спортен режим минават главно през задните колела. Ускорението до 100 км/ч на Trofeo отнема само 3,9 секунди. Задвижването на четирите колела е стандартно, а мощността се предава към тях благодарение на доказаната осем степенна кутия на ZF.

Влезлият с пълна сила в постоянно растящия SUV сегмент на световния пазар, Levante достойно се бори за сериозен дял от продажбите на премиум кросоувърите. Моделът е създаден, за да комбинира изключителното пътно поведение. То е характерно за всеки модел на Maserati, дори и при настилки с ниско сцепление.