Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Техническите детайли на Макларън МР4-28

Техническите детайли на Макларън МР4-28

48
0
Макларън,МР4-28

Новата кола на Дженсън Бътън и Серхио Перес вече е налице и веднага бе погледната под лупа от експерти и специалисти във Формула 1. Ето накратко техническите характеристики на болида МР4-28:

Шаси:

Монокок: изработен от карбон със странични и фронтални структури, както и с осигурителна клетка за пилота, произведен от Макларън

Предно окачване: система от торсионни щанги и амортисьори в конфигурация пулрод, горни и долни носачи във формата на А-рамена, джанти Еnkei

Задно окачване: система от торсионни щанги и амортисьори в конфигурация пулрод, горни и долни носачи във формата на А-рамена, джанти Еnkei

Силово предаване: полуавтоматична трансмисия с корпус от карбон, 7-скоростна плюс задна

Охлаждане: разделени воден и маслен радиатори намиращи се в страничните кутии, охлаждани от въздушния поток при движение

Електроника: Стандартна електроника на MES-Microsoft

Спирачна система: карбонови дискове и накладки, апарат на Akebono, мастер цилиндър на Akebono

Кокпит: сваляща се седалка с анатомична форма от карбон със шест или осем точкови колани, волан с планки за превключване на скоростите и възможност за управление на горния сегмент на задното крило.

KERS: свързан с двигателя генератор с батерии за съхранение на енергията, генератор и електроника на Мерцедес-Бенц

Тежест: 642 кг с пилот, камери и баласт (2012: 640)

Двигател:

Обозначение: Mercedes-Benz FO 108F

Конфигурация: 2,4 л обем, V8

Цилиндри: 8

Клапани: 32

Обем: 2.400 куб см

Тежест: 95 кг

Ъгъл между цилиндрите: 90 градуса

Максимални обороти: 18.000 об/мин

Бензин: ExxonMobil

Смазочни материали: Mobil 1

Мощност: над 750 к.с.