Екипът на Торо Росо взе точки от Гран при на Турция благодарение деветото място на Себастиен Буеми.
– Като цяло съм доволен и не мисля, че можехме да се справим по-добре – коментира швейцарецът. – Истина е, че в последните два тура загубих две позиции, но едва удържах волана на този етап – толкова силни бяха вибрациите от гумите. Не беше заради износване и ще трябва внимателно да анализираме случилото се, тъй като преди не се е получавало така. Но беше страхотно състезание, направих много изпреварвания, борих се упорито. Решихме да сме само с три спирания в пита. Продължаваме и да развиваме автомобила, тепърва ще идват нови компоненти, така че се надявам да продължим доброто си представяне.
С 16-а позиция се наложи да се примири Хайме Алгерсуари, но младият испанец също води сериозни битки в течение на надпреварата. При него имаше сериозно износване на задните гуми, довело до дестабилизиране на задната част.
– Затова се наложи да направя четвърти бокс за нови гуми. Не знам защо съотборникът ми нямаше такъв проблем. Следващият старт обаче е особено важен за мен, тъй като ще е у дома – допълни той.
На Лотус пък малко не им достигна да се преборят с Пастор Малдонадо (Уилямс), но все пак целта за днес бе и двете коли да финишират, а тя бе постигната.
– С Хейки [Ковалайнен] опитахме да се придържаме към два бокса, но износването на гумите бе по-високо от очакваното. След това в колата му се появи хидравличен теч (влияещ върху диференциала и DRS-а) и се притеснявахме, че няма да стигне до финала. Изключихме някои от системите, което направи болида крайно тежък за управление. Иначе щеше да бие Малдонадо – разясни техническият директор Майк Гаскойн.
Ярно Трули от своя страна рано смени първоначалните планове и премина към три бокса, което в неговия случай бе по-добрият избор.