Торо Росо се очаква да останат на дъното на решетката поне в още едно състезание.
Докато аналогичният болид от тима на Ред Бул доминираше по време на Гран при на Великобритания, то Себастиен Буеми и Себастиен Бурде имаха проблеми дори да се справят с Форс Индия.
„Имаме различен двигател, различно охлаждане и различно окачване от Ред Бул“ – каза Буеми.
Истинският проблем обаче е, че STR4 реално изостава в развитието спрямо RB5 на Ред Бул. Така например докато двойният дифузьор ще дебютира при Торо Росо чак в Унгария, то Ред Бул караха с такъв за пръв път в Монако, а на Силвърстоун спечелиха с доработена версия.
Двете коли на Ред Бул вече изглеждат качествено по-различно, след като RB5 вече има значително по-широк нос. По този повод шефът на Торо Росо, Франц Тост, признава, че несъответствието в развитието е проблем за тима му.
„При нас се усеща липсата на нови аеродинамични части“ – казва той. „Ще имаме такива в Унгария, като се надявам, че това ще ни върне сред по-силните средни отбори.“
Бурде коментира: „Имаме, каквото имаме, и засега трябва да извлечем максимума от това, докато дойде новият дифузьор.“