Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Тото Волф: От Нетфликс извъртат наратива. Сглобяват сцени, които не са се...

Тото Волф: От Нетфликс извъртат наратива. Сглобяват сцени, които не са се случили

3160
0
Тото Волф
Тото Волф; снимка: Мерцедес

Мнението на Тото Волф за документалния сериал на Нетфликс Drive to Survive се оказа същото като това на Макс Верстапен. Ръководителят на Мерцедес във Формула 1 заяви, че се създават сцени, които не съществуват. През миналия сезон Верстапен сподели, че е отказал да участва в снимките заради изкривено представяне на шампионата.

„Изфабрикуваха няколко съперничества, които всъщност не съществуват. Затова реших да не съм част от това и повече не съм давал никакви интервюта, защото няма какво да покажеш там“, заяви пилотът на Ред Бул.

Коментарът на Волф се появи в интервю за Блумбърг малко преди четвърти сезон на сериала да се появи в платформата на 11 март.

„(В началото) гледах един епизод, втори и изобщо не ми хареса. Сега участваме в това шоу. Никога не съм искал камери срещу себе си. Това обаче е част от работата ми – трябва да говоря за коли и за бизнеса във Формула 1. Изведнъж обаче осъзнаваш, че шоуто е станало хит по света, и то сред нова аудитория, по-млади зрители.“

„Плашещо е колко навътре ги пускаме. Ненавиждаш да се гледаш в епизодите. Те извъртат наратива. Сглобяват сцени, които не са се случили. Човек, който е участвал в събитията, го вижда. Но ние създаваме забавление и това е ново измерение на шоуто“, посочи Волф

„Всички демографски групи са важни“, продължи 50-годишният шеф на Мерцедес в F1. „В миналото Бърни Екълстоун казваше: „Не ме интересуват 15-35-годишните, защото не си купуват Ролекс-и от спонсора ми“. Това очевидно се промени с присъствието на социалните медии. Тази демографска група се гони, те са бъдещите лидери, които ще взимат решения.“

„Формула 1 е нишов спорт. За високотехнологична аудитория с високо академично образование, сериозни доходи. Мислех, че (в Америка) ще е по-лесно да се стигне до аудиторията в големите градове като Ню Йорк, но така и не се получи. После дойде Либърти, нищо особено не се промени. И след това се появи Нетфликс. Ковид се появи. Хората започнаха да бинджват сериали (от англ. binge-watching – гледане на много епизоди един след друг, б.р.) и изведнъж се оказа, че Формула 1 има огромна инерция в Съединените щати, каквато никой не бе очаквал“, каза още Волф.