Начало Автомобили Toyota преследва увеличаване на продажбите си в Европа

Toyota преследва увеличаване на продажбите си в Европа

35
0
Toyota,тойотА

Toyota продължава да преследва първоначалния си план за увеличаване броя на реализираните автомобили в Европа, заяви главният изпълнителен директор на Toyota Европа Дидие Льорой. Той заема поста от 2010 г. и успява да поддържа нивата на продажби на японската компания въпреки трудните условия на Стария континент.

Концернът възнамерява да продължи в същата посока на развитие.

Намаление на разходите, повишени приходи и изравняване на ресурсите. Намалихме хората в европейската си база, сега сме значително по-стегната организация – обяснява Льорой как компанията поддържа нивата на продажби в интервю за Аутомотив Нюз Юръп. – До следващата година ще сме обновили целия С-сегмент с новите Auris, Auris Toring Sports, фейслифта на Verso, RAV4. Нов седан Corolla идва през 2014 г. за ключови пазари в централна и Източна Европа, както и за част от западния край на континента. Новият ни, по-дързък дизайн печели хората. Хибридите ни също имат сериозно влияние. Имаме такива модели в два ключови сегмента – Auris и Yaris, като Yaris е много успешен. Около 57% от продажбите на Lexus в Европа са хибриди.

През 2013 г. хибридите ще възлязат на 17-18% от реализираните автомобили на Стария континент, смята Льорой. Това е сериозно повишение след 11% през 2011-та и 13% през миналата година. На отделни пазари делът на този тип модели е изключително висок – в Холандия например той възлиза на 45%.

Целта на Toyota е да достигне 1 милион продадени коли в Европа до 2015 г. За сравнение – през 2012-та компанията отчете 837 969.

– Целта остава, но не гоним само количество. Ще го постигнем с печалба. Ако е необходимо и в зависимост от пазарните условия, ще прегледаме целите си. През 2013 г. ще продадем повече коли, отколкото през 2012-та. Желанието ни е да продължим да покачваме пазарния си дял. Миналата година той бе 4,5% в Европа. Можем да очакваме ситуацията на континента да се подобри през 2014-2015 г. Целта ни е също така да произвеждаме 75% от продаваните на Стария континент коли в регион до 2015-2016 г. В момента процентът възлиза на 64% – допълни той.