Техническият директор на Уилямс Сам Майкъл анализира представянето на отбора в Гран при на Малайзия.
– Какво е обобщението за представянето на FW32 на Сепанг?
– Представянето на болида бе много добро на мократа писта, но не достатъчно силно на суха.
– Отборът се справи в квалификацията, когато дъждът бе толкова непостоянен. Колко трудна бе преценката на условията?
– Беше доста сложно, но златното правило е, че колкото по-прости са нещата, толкова по-добре. Инженерите и пилотите ни запазиха хладнокръвие в напрегнатата ситуация, а това е жизненоважно за правилното протичане на процеса.
– Какво бе поведението на гумите хард и софт на Сепанг?
– Бяхме много доволни от гумите в Малайзия – и двата типа бяха бързи, с добра издръжливост.
– И двамата пилоти загубиха позиции на старта. Каква е причината?
– И двамата не потеглиха добре и това е нещо, с което трябва да се справим, защото в миналото нямахме такива проблеми. Ще тренираме много в Шанхай.
– Защо Нико [Хюлкенберг] си смени волана по време на надпреварата?
– За съжаление имаше проблем с превключвател на волана, заради което не можеше да сменя режимите за работа на двигателя. Затова се наложи да го сменим.
– Нико спечели първата си точка в Малайзия – каква е преценката за представянето му?
– Чудесна стъпка напред. Ясно е, че за него бе приоритет да завърши състезателната дистанция. Добрият му резултат от квалификацията му даде прекрасен шанс спрямо случилото си в Бахрейн или Австралия. Убеден съм обаче, че спечелването на една точка няма да го удовлетвори, но се движи в правилната посока.
– Конкурентоспособен ли ще е FW32 в Китай?
– Това е целта ни. Имаме някои нови аеродинамични елементи за Китай, така че се надяваме да подобрим скоростта си.