Начало Избрани Уилямс планира голяма актуализация на своя автомобил

Уилямс планира голяма актуализация на своя автомобил

902
0
Уилямс, Николас Латифи
снимка, Уилямс

Уилямс планира голяма актуализация на своя автомобил. Тя ще се случи в някое от следващите състезания. Отборът от Гроув планира да следвавидимо различнаконцепция за болида FW44. Целта е подобряване на представянето на отбора, който сега е на последно място при конструкторите.

Въпреки че Уилямс успя да спечели три точки досега през сезона, спечелени от Алекс Албон в Австралия и Маями, отборът до голяма степен се бори да се конкурира с останалата част от средата на колоната.

Поради това екипът от Гроув се смъкна в подножието на шампионата при конструкторите. Сега британците изостават с 12 точки от Хаас и Астън Мартин.

Уилямс избра консервативен подход към плана си за актуализация. Сега отборът се стреми да подобри формата си в близко бъдеще, след като се ангажира с въвеждането на основен пакет с актуализации.

Оперативният директор на отбора от Гроув Дейв Робсън обясни, че сега отборите трябва даполучат най-добрата ценапри въвеждането на пакети за актуализация поради ограниченията в бюджета. Същевременно в ранните етапи на регулациите повечето нови части ще пристигат „повече или по-малко като важни компоненти.“

Робсън призна, че Уилямс все още не е представил никакви големи подобрения за автомобила FW44. Британецът потвърди, че вече е взел решение за сроковете за поставяне на първия голям пакет с актуализации.

Да. Вече взехме решение и проведохме изследвания във въздушния тунел“, каза Робсън.

Сега остава само предизвикателството да го произведем възможно най-скоро. Надявам се, че ще ни помогне да не повредим автомобилите. Очевидно това е нещо, с което трябва да се внимава.“

Пакетът с новите части е на път. Все още не знаем кога ще бъде доставен. Надяваме се това да стане ясно през следващите няколко дни.“

Редица отбори в средата на терена вече дебютираха с големи пакети за актуализация през тази година в опит да направят крачка напред и да постигнат по-висока производителност.

Формата на Астън Мартин се подобри значително след появата на концепцията в стил Ред Бул. Тези ъпгрейди позволиха на тима от Силвърстоун да се отдалечи от Уилямс в класирането при конструкторите.

Предстоящата Гран при на Канада е домашна за пилота на тима Николас Латифи. Канадецът най-накрая ще кара на родна земя след като състезанието на пистата Жил Вилньов бе отменяно през последните две години.

„Ще бъде страхотно усещане да се състезавам у дома и да видя всички канадски фенове. Това е още една писта с дълги прави, на която би трябвало да изглеждаме конкурентоспособни“, каза Латифи.

Въпреки това някои завои може да не са особено подходящи за нашия автомобил, като се основава на предишния ми опит от сесиите FP1. Това може малко да ни балансира. Тъй като това бе двоен цикъл с надпревари, имаме шанса да оставим Баку зад гърба си и веднага да използваме наученото, за да извлечем максимума от този уикенд.“

Съотборникът на Латифи Алекс Албон има известен опит на пистата край Монреал. Англо-тайландският състезател има едно участие с болид на Торо Росо/Алфа Таури през сезон 2019.

Състезавал съм се там веднъж през 2019 г. Това е хубава комбинация от шикани с добър поток към тях. Ако сте добри в в тези участъци, ще се сте по-бързи.“

Пистата има и стени, които са разположени много близо до трасето. Така те правят пилотирането наистина вълнуващо.
Наистина ми харесва да съм в Монреал. В допълнение това е домашно състезание за Ники. Така че нямам търпение уикендът да започне“, заяви Албон.