Начало Избрани Уилямс ще използва подобрен аеродинамичен пакет по време на уикенда на Силвърстоун

Уилямс ще използва подобрен аеродинамичен пакет по време на уикенда на Силвърстоун

558
0
Aлекс Албон, Уилямс
Aлекс Албон, снимка Уилямс

Отборът на Уилямс ще използва подобрен аеродинамичен пакет по време на уикенда за Гран при на Великобритания в F1. Той ще бъде добавен към болида на Алекс Албон, за да се оцени неговата цялостна ефективност.

Екипът от Гроув се надяваше, че появата на новата регулаторна рамка за 2022 г. ще му помогне да продължи възстановяването си. Уилямс като завърши на осмо място в шампионата на конструкторите през 2021 г. Въпреки това легендарният тим трудно се измъкваше от задната част на стартовата решетка след първите девет старта от сезон 2022 в F1.

Албон пристигна в Уилямс през този сезон като заместник на Джордж Ръсел, който премина в Мерцедес. Англо-тайландският състезател спечели три точки при завръщането си във Формула 1, след като прекара 2021 г. настрани като резерва на Ред Бул. Същевременно съотборникът му Николас Латифи все още не е успял да се наложи в класацията тази година. Канадецът се намира в третата си година в британския тим, която може да се окаже и последна.

Промените по FW44 включват променен под и шаси, с които отборът се надява да положи по-съгласувани усилия за борба за по-малките точки на Силвърстоун.

Имаме актуализиран аеродинамичен пакет за този уикенд, който ще се използва само в автомобила на Алекс. Искаме да проверим поведението му и да потвърдим, че работи по предназначение, заяви оперативният директор на Уилямс Дейв Робсън.

„Шасито и подът са в основата на модернизацията. Те имат за цел ефективно да увеличат притискащата сила на автомобила.“

Очакваме с нетърпение домашното ни състезание и разбирането на новите части. Те вероятно ще променят баланса и управлението на автомобила. Може да отнеме малко време докато пилотите ще мога да извлекат максимума от тях.“

Тъй като следващата седмица в Австрия ще има спринтова надпревара, този уикенд ще се стремим да научим колкото се може повече неща.“

С огромната си колекция от бързи завои, Силвърстоун се очаква да бъде една от най-големите демонстрации на поколението на болидите от Формула 1 за 2022 г. , благодарение на увеличената притискаща сила при високи скорости.

Робсън също така обясни, че Силвърстоун е една от най-трудните писти за гумите. Според него, грижата за предната лява част е от ключово значение за управлението на дължината на стинтовете в състезанието.

Ако поставите аеродинамичния баланс нагоре, където в идеалния случай бихте искали да го имате за високоскоростните завои, тогава се сблъсквате с някои проблеми на изхода от нискоскоростните завои“, каза той.

Има и начин на настройване на автомобила и как той взаимодейства с гумите. Пистата във Великобритания е изключително взискателна.“

Предната лява гума се износва заради бързите десни завои. Трябва да внимавате как преодолявате тези завои и да използвате аеро и механичния баланс. Те трябва да се допълват взаимно, за да няма прекалено голямо натоварване върху пред лява гуми.“ допълни оперативният директор на Уилямс.