Немската компания Rotary Super Cars показа новата си разработка – суперавтомобил, който обаче е доста по-различен от останалите представители на този клас.
RSC Pаптор GT е направен почти изцяло от фибростъкло и карбон и разполага със система за промяна на аеродинамиката, която спомага за генерирането на повече аеродинамично притискане при високи скорости.
Под капака пък седи 4-роторен ванкелов мотор, който ще се предлага в няколко варианта, в зависимост от модификацията на колата. Версиите ще са общо четири – GT S, RS, RSR и N-spec и по-силните ще включват както турбокомпресор с комбинирано въздушно-водно охлаждане, така и би-турбо система. Трансмисията пък ще е оборудвана с хидравличен механизъм за смяна на предавките, чрез който ще се постига смяна за около 25-35 милисекунди.
Най-слабата версия на Раптор GT ще разполага с 2,6-литров 4-роторен двигател с 500 к.с., след което идва турбо-моделът с 800 к.с., а на върха на гамата седи би-турбо моторът, който ще разполага с цели 1200 к.с. Същевременно теглото на модела ще бъде само 1100 кг.
Що се отнася до окачването, то ще бъде активно, а задният диференциал ще е електронен.
Друг интересен детайл е 7-инчовият TFT дисплей в купето, на който ще могат да бъдат показвани телеметрични данни за всичко, случващо се с автомобила по време на движение.
Все още обаче не е ясно какво ще бъде бъдещето на изключително иновативния супермодел.