В Хаас ще вземат решение кой ще кара в тима заедно с Кевин Магнусен догодина след Гран при на Мексико, заяви Гюнтер Щайнер. Тимът обяви, че ще има нов главен спонсор от догодина, с който всъщност ще може да си позволи средства в рамките на бюджетния лимит. Същевременно въпросът дали Мик Шумахер ще остане в отбора или на негово място ще дойде друг пилот остава. Сред възможните кандидати най-често се споменава името на Нико Хюлкенберг. Някои източници смятат, че е възможно Антонио Джовинаци да отиде в Хаас. Даниел Рикиардо също е опция, макар че той самият вече сподели, че едва ли ще кара във Формула 1 догодина.
„Честно казано, нищо не е решено до този момент. Продължаваме да се колебаем. Ясно е, че няма да решение между Остин и Мексико, просто защото няма време да се занимаваме с това. Следващата възможност е след Гран при на Мексико и ще можем да отделим малко повече внимание на въпроса.“
„Разговаряли сме с Нико Хюлкенберг. С него се познаваме отдавна. Познавам го дори по-добре, отколкото Даниел Рикиардо. Водим дискусии, но няма взето решение“, каза шефът на Хаас в F1 Гюнтер Щайнер
„Що се отнася до новия главен спонсор, то той ще ни позволи да достигнем границата на бюджетния лимит. Големите отбори все още могат да харчат – каквото е позволено – извън ограничението. Но винаги съм казвал, че при наличието на лимит в средно- до дългосрочен план не би трябвало да има проблем всички да получат възможност да се борят за подиуми“, продължи ръководителят на Хаас.
„Точно това искаме да постигнем и ние. Според мен можем да направим тази стъпка през следващите няколко години и да се борим за подиуми. Не обещавам да стане догодина, защото все още се възстановяваме от два ужасни сезона. Ще отнеме време. Реалисти сме. Не искаме да говорим за победи и подобни неща. Но ще имаме такава възможност. От нас зависи да свършим добра работа“, допълни Щайнер.
Мик Шумахер от своя страна каза, че продължава разговорите си с Хаас. Той бе помолен да коментира и изявлението на Джийн Хаас, че с катастрофите си е коствал твърде скъпо на отбора
„Джийн ми е шеф и има пълното право да изрази мнението си. А и всичко казано е истина – не чух нещо ново. Давам всичко от себе си и се надявам този уикенд да взема точки. Натискът не бе притеснява. Възможно е дори да ме прави по-бърз. Трябва да можеш да използваш критиката като мотивация. През цялата си кариера се намирам под напрежение. Нищо ново“, обясни пилотът.
Can’t wait to see this Texas special out on track on Friday!#HaasF1 #USGP pic.twitter.com/7jMjL617qH
— Haas F1 Team (@HaasF1Team) October 21, 2022