Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 В Нидерландия за Макс в Мерцедес: Да си посланик на тази марка...

В Нидерландия за Макс в Мерцедес: Да си посланик на тази марка е различно от това да си посланик на кенчета

6871
0
Раймонд Вермюлен, Макс Верстапен, Йос Верстапен
Раймонд Вермюлен, Макс и Йос Верстапен; снимка: Ред Бул Контент Пуул

Слуховете за възможността Макс Верстапен да премине в Мерцедес не затихват. От известно време се твърди, че нидерландецът ще се срещне с екипа от Бракли заедно с баща си Йос и мениджъра си Раймонд Вермюлен в Маями. Предложението, което се твърди, че Мерцедес има за него е за $150 млн. заплата, позиция на посланик на марката в дългосрочен план и място за ментора му Хелмут Марко. А в Нидерландия вече има коментатори, които са убедени, че трикратният световен шампион ще премине в тима на осемкратните носители на световната титла при конструкторите във Формула 1. Сред тях е Том Коронел, който има в кариерата си над 1000 старта в различни автомобилни дисциплини.

„За момента Ред Бул все още има най-бързата кола. Верстапен работи с Пиер Ваше. Не всичко зависи от [Ейдриан] Нюи. Когато бях в Ред Бул, видях, че Макс има съвсем различни отношения с Пиер. Постоянно разговаряха. Нюи вече е на 65. И 100 милиона да му дадат, после какво? Ще работиш, докато станеш на 70? Той вече не се интересува от пари. Не му пука за тези сто милиона“, коментира Том Коронел.

„Има обаче слухове за това, че задвижващата система (на Ред Бул) изостава жестоко и не могат да извлекат никаква мощност от нея. Говори се, че изобщо няма да се справят. На Верстапен от Мерцедес могат да предложат и договор, и посланическа роля. Това е малко по-различно от това да си посланик на производител на кенчета“, каза още пилотът, който е и част от екипа, отразяващ Гран при надпреварите в Нидерландия

„Помислете и за бъдещето. Нещата просто си пасват. Макс ще спечели титлите сега и догодина и през 2026-та ще седне в сребърната кола. Почти не мога да си представя друг вариант. Виждам, че вече не му е така забавно. Той си върши работата. Просто вече не се наслаждава на времето си в Ред Бул. Вижда се, усеща се от всичко около него“, допълни Том Коронел.