Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Васьор: Резултатът в началото е без значение. Титлата няма да бъде спечелена...

Васьор: Резултатът в началото е без значение. Титлата няма да бъде спечелена или загубена в Бахрейн

2395
0
Фредерик Васьор
Фредерик Васьор; снимка: Майкъл Потс

Фредерик Васьор вече почти два месеца е начело на Ферари. Първият му предсезонен тест като шеф на Скудерията премина добре, без сериозни проблеми. Французинът сподели преди първи кръг от световния шампионат за 2023 г., че резултатът от предстоящия уикенд няма значение, защото титлата няма да бъде спечелена или загубена в Бахрейн.

„Често съм усещал вълнението от началото на нов сезон през кариерата си. Но трябва да призная, че сега усещането е особено специално. Усещам страстта (към спорта) не само във всеки човек в Маранело, но и от у тифозите. На мен ми отне само два месеца да се заразя с тези страст и вълнение. Нямаме търпение сезонът да започне!“

„Тестовете през миналата седмица преминаха добре за нас и демонстрираха, че колата отговаря на очакванията ни. Сега трябва да продължим да изпипваме настройките, за да извлечем максимума от болида. Едно е ясно: това ще е шампионатът с най-много надпревари, така че резултатът в началото е без значение. Титлата няма да бъде спечелена или загубена в Бахрейн“, заяви Васьор

Новият ръководител на Ферари каза още, че отборът чудесно познава пистата Сахир, но състезанието ще е в различни условия спрямо тези от теста.

„Трудно ще е да се намерят правилните настройки – заради променливите температури на въздуха и пистата, както още вятърът и новите гуми на Пирели. Карлос [Сайнц] и Шарл [Льоклер] събраха много данни по време на трите дни тренировки, така че ще сме добре подготвени за уикенда“, допълни Васьор.

Представянето на новия SF-23 по време на тестовете предизвика сериозни анализи. Основното неизвестно като че ли е скоростта на автомобила в квалификационна серия. Васьор каза по-рано, че във Ферари са работили по собствената си програма, без да я променят само заради това, че не са начело в класирането.

Според публикации в Италия пък SF-23 е бил постоянно с повече гориво. Това според информацията е била и основната причина за износването на гумите, което бе по-високо, отколкото при съперниците.