Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Верстапен кара Ферари 296 GT3 на Нюрбургринг

Верстапен кара Ферари 296 GT3 на Нюрбургринг

3422
0
Макс Верстапен GT3

Макс Верстапен участва в официалния тест на сериите NLS – Nurburgring Langstrecken-Serie (немски шампионат за надпревари за издръжливост). Четирикратният световен шампион кара Ферари 296 GT3 на Емил Фрей Рейсинг. Той се включи в тренировките с псевдонима Франц Херман преди присъствието му да стане известно. Колата, която управлява, бе брандирана с лога на Ред Бул и с уебсайта на самия Верстапен.

Тайната нямаше как да бъде запазена и тъй като Верстапен се появи с обичайната си каска и овърол с истинското му име. Смята се, че нидерландският пилот иска да придобие лиценз за участие в надпреварите от NLS шампионата и легендарните 24 часа на Нюрбургринг. Той неведнъж е проявявал интерес към подобни състезания.

Макс Верстапен се бори в тазгодишния шампионат на Формула 1 за пета титла в кариерата си. Той е основен съперник на пилотите на Макларън Оскар Пиастри и Ландо Норис

„Макс може да се превърне в супер Макс в квалификационна обиколка“, отбеляза Гюнтер Щайнер по повод битката. „И двамата (състезатели на Макларън) според мен са много добри. В квалификация обаче понякога знаят, че не е нужно да поемат твърде големи рискове. Може би са… не бих казал предпазливи, но не дават 100% от себе си. А и 1% да отстъпиш на Макс, той ще мине пред теб. Съответно ако Верстапен е до теб, не си сигурен дали ще си най-бърз до първия завой, защото той просто си е такъв“, допълни Щайнер.

Междувременно Хелмут Марко заяви, че Юки Цунода е първият съотборник на Верстапен, който се справя добре

„Юки върви все по-добре и по-добре. Той е първият съотборник на Верстапен, който всъщност може да достигне нивото на Макс. За съжаление все още допуска твърде много грешки, когато напрежението се увеличи“, посочи съветникът на Ред Бул в F1.

„Много съм впечатлен от Пиастри. Оскар винаги запазва спокойствие и постоянно притиска всички в битка за челото. Това е наистина освежаващо. Не бих подценявал обаче и Исак Хаджар. Той бе на няколко стотни от секундата от точка в Маями“, каза още Марко.