Макс Верстапен бе пети и в двете петъчни тренировки за Гран при на Италия. Той катастрофира в сутрешната сесия и при удара счупи предното си крило, но по колата нямаше повече поражения. Нидерландският пилот на Ред Бул сподели след сесиите, че е имал проблеми с баланса и сцеплението.
„Затова ни предстои доста работа. Не беше най-добрият старт на уикенда. Всички се опитвахме да открием границата, докато бяхме на пистата. В 11-ти завой беше по-добре да оставиш колата да излезе настрани, тъй като в тренировките това няма значение. Затова и времената на мнозина бяха анулирани.“
„Отборът поправи колата ми бърз в първата сесия. Във втората нямаше никакви последствия от удара, така че в това отношение няма грижи“, допълни Верстапен
„Още не съм съвсем сигурен какво е положението с износването на гумите. Не би трябвало да имаме проблеми, ако колата е добре балансирана. Затова трябва да се справим с този въпрос преди квалификацията.“
Алекс Албон бе трети в първата и 14-ти във втората тренировка. Той коментира, че не се е чувствал некомфортно зад волана следобед, но трябва да пипне някои от настройките на автомобила за завоите.
„Разликите са много малки, както и очаквахме. Според една десета от секундата може да е разликата между три или четири позиции. Знаем, че имаме малко работа, за да доизпипаме баланса, но според мен има потенциал за прогрес.“
„Най-добрата ми обиколка във втората тренировка бе анулирана заради нарушаване на лимитите в 11-ти завой, което се случи на много пилоти днес. Всеки се опитва да отвори разлика преди своя тур. Би трябвало в квалификацията да е малко по-лесно, тъй като всички ще натиснат в един и същи момент“, каза още Албон.
At the end of our Friday practice program Max sits P5 with a 1:21.228 completing 30 laps and Alex is P14 with a 1:21.883 completing 36 laps 👊 #ItalianGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/lzCx3ktQxa
— Aston Martin Red Bull Racing (@redbullracing) September 4, 2020