Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Волф: Хорнер е дърдорко, който иска да е пред камера

Волф: Хорнер е дърдорко, който иска да е пред камера

2165
0
Тото Волф, Кристиан Хорнер
Тото Волф и Кристиан Хорнер; снимка: ATP

Кристиан Хорнер си пада малко дърдорко, който иска да е пред камера, заяви Тото Волф, след като броени дни по-рано обясни колко уважава колегата си от Ред Бул и че тимът от Милтън Кийнс винаги е бил основният съперник на Мерцедес. Причината за репликата бе изявление на Хорнер от вчера. Англичанинът каза, че ако колите на неговия тим са с толкова огъващо се предно крило като това на F1 W12, то на мястото на Волф би си затварял устата. Озовавайки се на свой ред пред камерата на Скай Спортс F1, австриецът не спести хапливия си отговор.

„Кристиан си пада малко дърдорко, които иска да е пред камера. Лесно е да си остроумен, когато си на върха в класирането. Но според мен трябва да е малко по-скромен“, заяви Волф

„Темата (за протест) остава отворена. Последният такъв относно огъване на предното крило е срещу Ред Бул през 2014 г. Тоест той си има история в това отношение, но както и да е.“

Споменатият от Волф случай е от Гран при на Абу Даби през сезон 2014. Тогава болидите Ред Бул RB10 са разследвани заради огъващи се предни крила. Джо Бауер проведе проверка, за да установи дали е нарушена точка 3.15 от техническия правилник, забраняваща подвижни аероелементи. Решението на стюардите бе да дисквалифицира колите на Ред Бул от квалификацията. Себастиан Фетел и Даниел Рикиардо бяха пратени да стартират от дъното на грида. Тимът от Милтън Кийнс посочи, че е бил единственият разследван тогава, но всъщност от ФИА бяха проверили още четири екипа по същия показател.

Цялата разправия между тийм шефовете стана повод за шеги между пилотите.

„Трябва да ги качим на ринг!“, заяви Люис Хамилтън.

„Ситуацията ще е малко неравностойна като категория“, отговори Макс Верстапен.

Волф пък изрази облекчение, след като Мерцедес отбеляза прогрес в скоростта в сравнение с петъчните свободни тренировки.

„Трябваше да чуете колко спокойни бяха всички в третата свободна сесия. Никой в гаража не е изнервен. Всичко е взаимно свързано, не е само едно нещо. Говорим за аеробаланс и колко е точното аеропритискане. Температури в гумите и баланс. Водихме разговори и сега сме с една конфигурация с ниско аеропритискане и една с по-високо – Валтери [Ботас] избра такава. Дългите серии така или иначе бяха добри. Дори бих казал, че бяхме наравно като темпо в тях с Ред Бул“, каза още Волф.

Ако сте намерили правописна грешка, моля уведомете ни като маркирате текста и натиснете Ctrl+Enter.