Начало Формула 1 Волф: Ние правим болид за 23 старта и ще има моменти, когато...

Волф: Ние правим болид за 23 старта и ще има моменти, когато няма да сме на ниво

2439
0

Тимът на Мерцедес изживя труден уикенд в Монако. Само единият пилот на отбора – Люис Хамилтън – завърши надпреварата, при това чак на седма позиция. Валтери Ботас отпадна заради проблем при спирането си в бокса, когато механик не успя да свали гайката на предно дясно колело. На въпрос как отборът преодолява подобни уикенди, шефът на тима Тото Волф обясни как се справят в Бракли.

„Случва се интересна последователност от емоции. Когато осъзнаеш, че си изправен срещу провал, то изпитваш гняв. Това е съвсем нормално. Тогава трябва да овладееш чувствата си. Да си кажеш, че това е положението и да видиш какво можеш да направиш, за да оптимизираш настоящата ситуация. Как може подобен провал да се избегне в краткосрочен план. Само ако създадеш безопасна среда, в която хората са в състояние да говорят, наистина да анализират станалото, то ще избегнеш същите грешки в бъдеще.“

„Монако никога не е било благосклонно към нас. Имали сме пробиви, но някак си чувстваме, че колата ни не върви добре на това трасе. А отговорите (защо е така) не винаги се намират лесно.“

„Знаем какво трябва да оптимизираме, как да вкараме гумите в по-добър работен прозорец. Но ние правим болид за 23 старта и ще има моменти, когато представянето ни няма да е на ниво“, обясни Волф

Според Жак Вилньов уикендът в Монако не е сигнал за спад във формата на Мерцедес и Хамилтън.

„Люис бе в очевидно по-лоша форма от съперниците. Мерцедес-ът не работеше на тази писта и той не успя да се справи с проблемите. Но подобно нещо се е случвало и преди в някой и друг уикенд през сезона. Монако бе точно такъв случай“, каза световният шампион за 1997 г.

В анализа за петия кръг от световния шампионат за 2021 г. пък главният стратег на Мерцедес Джеймс Ваулс посочи промяната в температурите между свободните тренировки и квалификацията като основна причина за затрудненията на Хамилтън.

„В четвъртък Люис всъщност бе доволен. Колата му работеше добре. В събота ситуацията се промени. Валтери се чувстваше значително по-комфортно. Каква беше разликата? В четвъртък температурата на пистата бе 47-50 градуса. В събота падна значително до около 35. Това се случва на доста различни писти. Но в този конкретен случай изглежда просто не успяхме да влезем в правилния работен режим с гумите“, обясни Ваулс.

По отношение проблема на Ботас при питстопа стратегът на Мерцедес каза във видео анализа, че пистолетът за развиване на гайката е бил под лек ъгъл, откъдето е произлязъл проблемът.

Ако сте намерили правописна грешка, моля уведомете ни като маркирате текста и натиснете Ctrl+Enter.