Volvo Cars представи фейслифт на модела си V40. Основните актуализации на модела са обновления в екстериора, обновени решетки и по-изпъкнало Volvо лого. Друга промяна са новите фарове „Тор Hammer”, които придават по-уверен, разчупен облик и е явна препратка към автомобилите от 90-та серия.
„V40 е най-продаваният Volvo модел в Европа и вторият най-популярен модел Volvo в световен мащаб, което го прави много важен модел за компанията. С актуализациите за модел 2017 год. ние направихме този успешен модел още по-атрактивен за клиентите на този сегмент“, каза Бьорн Анвал, старши вицепрезидент продажби, маркетинг и обслужване на клиенти във Volvo Car Group.
V40 също ще разполага с новите „rank marks”, които за първи път са въведени в XC90, визуализиращи декоративни елементи и общо осем нови джанти за V40, R-Design и V40 Cross Country.
Външните промени включват 5 цвята в портфолиото на V40. Новите попълнения са Amazon Blue и Denim Blue. Другите три цвята са вече познати в портфолиото на Volvo, а именно Bursting Blue, Mussel Blue и Luminous Sand.
Няколко нови интериорни панели ще се предлагат както следва : Milled Aluminium, Black Grid Aluminium и Stealth Aluminium. Подчертаващ акцент има и при вложките на вратите, които вече ще се предлагат с контрастиращи шевове и за първи път черен хедлайнер ще бъде на разположение като опция за V40.
Продължавайки иновативността Volvo са оптимизирали CO2 емисиите до 89г/км на популярния D2 двигател.
Volvo On Call
Приложение за смартфон, което позволява отдалечен достъп и контрол върху широка гама от функции в автомобила. Volvo On Call вече предоставя връзка на (Apple Watch / Wear Android) и Microsoft Band 2 връзка. Така се осъществява гласово управление за определени функции при използване на Windows за 10 основни смартфони.
Друго обновление на Volvo On Call включва функция за интеграция на личния календар с мобилното приложение като позволява да се изпратят предварително посочени дестинации директно към навигационната система при поискване. За 2016 Volvo On Call ще разшири обхвата си и ще осигури подкрепа на около 10 превозни средства Volvo.
Volvo също ще въведе Flic button съвместим с Volvo On Call. Flic бутонът ще позволява да се програмира един физически „умен бутон“, който да изпълнява няколко задачи.
CleanZone technology
Volvo продължава лидерството си в интериорното качество на въздуха и при V40 от 2016 година. Това е технология, която гарантира, че външният въздух е ефективно филтриран, преди да влезе в купето, премахвайки вредни замърсители, характерни за градската среда.