Citroen отново спечели двойна победа – този път на австрийската писта Залцбургринг. Първото състезание бе триумф на Иван Мюлер, а във второто най-бърз бе Хосе Мария Лопес.
С победата си в първата надпревара Мюлер намали разликата между себе си и Лопес във временното класиране в WTCC. Мюлер стартира първи и контролираше изцяло състезанието. Французинът стартира от първа позиция, защото Джани Морбидели бе наказан за изпреварване на жълт флаг по време на квалификацията. От старта, до финала Мюлер бе недостижим, дори за своя съотборник Лопес, който стартира 4-и, но стигна до второ място. Лопес слезе на 7-ата обиколка извън пистата заради грешка при спиране. От това се възползва Том Кронел и със своя значително по-бавен Chevrolet мина на втора позиция, а Лопес остана 3-и. Третият пилот на Citroen – рали звездата Себастиен Льоб стартира добре от втора позиция, но остана 4-и. Пилотът на Honda Тиаго Монтейро направи добър старт, като завърши 5-и и бе локомотивът на влака от коли след него на Том Чилтън и трите коли Honda на Мехди Бенани, Габриеле Таркини и Норберт Михалиц.
Във второто състезание Лопес се реваншира за първия манш и го спечели, като си тръгна от Австрия с аванс от 41 т., докато Мюлер не завърши надпреварата. Лопес поведе в класирането, след като спечели третата си победа за сезона. Аржентинецът стартира 7-и и бе част от сблъскването на старта, което отстрани Мюлер, който излезе в тревата на първия завой. При връщането си на асфалта, той бе зад Джеймс Томпсън, който му затвори пътя заради контакт със своя съотборник от LADA Роб Хъф и се върна към Мюлер. Тримата се забиха в мантинелите и това бе причина за червен флаг. Душан Боркович и Том Чилтън също се сблъскаха и при рестарта решетка остана с 5 коли по-малко.
Лопис със своя Citroen прогресира напред на правата, а пред него бяха колите на Honda. При последния пилот зад кола за сигурност, Лопес изпревари Габриеле Таркини, който дълго време беше лидер. Така с третата си победа в първия си сезон, Лопес води пред Мюлер с 41 т. Таркини и Тиаго Монтейро от заводския екип на Honda Racing оформиха подиума. След тях бе друг пилот на Honda – частникът Михелиц, а Том Коронел стана 5-и. Шести бе Джани Морбидели, Льоб, Мехди Бенани, Рене Мюних и Михаил Козловски оформиха топ 10.