Начало Автомобили Юсейн Болт “тръгва за златото” с Nissan

Юсейн Болт “тръгва за златото” с Nissan

68
0
Bolt-performance,GT-R,nissan

Юсейн Болт, най-бързият мъж на планетата и олимпийски шампион в спринта, се е прицелил в поредното рекордно представяне, предлагайки своите страст и скоростни инстинкти на екипа на Nissan, разработващ специална “Болт” версия на GT-R. 

След световните му рекорди и трите златни медала от Лондон 2012, днес Болт подписа специална сделка с Nissan Motor Co, Ltd, с която разширява ролята си на посланик на марката за бързия 315 км/ч GT-R и става почетен “Директор на вълнението” на амбициозната световна маркетингова кампания на Nissan. 

При появата си в главния офис на Nissan, Болт заяви: „Състезанието е моето вдъхновение и моето желание е да помогна на Nissan да се превърне в още по-вълнуваща марка за всички.” 

Тошиюки Шида, главен оперативен директор на компанията, приветства подкрепата и задълбочаването на връзката между Болт и Nissan– той стана говорител на марката в навечерието на Олимпиадата в Лондон. „Nissanсподеля духа на вълнението, което плени зрителите по целия свят по време на олимпийските игри. Няма по-добре подготвен човек от Юсейн Болт, който да ни помогне да преведем този дух във велики изживявания“. 

Като признание за приноса на Болт за спорта и неговата страст към автомобилите, главният оперативен директор на Nissan представи уникален GTR, боядисан в златен цвят, който ще бъде продаден на търг и събраните средства ще бъдат предоставени на UsainBoltFoundation (http://usainbolt.com/foundation/). 

Постъпленията от онлайн търга, подробности за който ще съобщим по-късно този месец, ще помогнат в работата на фондацията за създаване на образователни и културни възможности за децата и младите хора в родината на Болт, Ямайка. 

Уникалният GTR, който ще бъде пуснат на аукционната онлайн платформа на eBay, ще носи щампования подпис на Юсейн и специални интериорни елементи, изработени от истинско злато. 

Новините за задълбочаване на връзките с Nissanсъвпадат с обещанието на Болт да защити титлите си на лятната Олимпиада в Рио де Жанейро през 2016 г. 

Като част от партньорството между Болт и Nissan днес спринтьорът тества различни модификации на GTRна изпитателния полигон на компанията край Опама, Япония. Неговите времена за реакция, ускорение и други параметри на стила му на управление ще бъдат използвани при разработването на специален “BoltGTR” за негово лично ползване. 

Освен това, Болт ще започне работа с продуктовите специалисти на Nissan по лимитирана версия, която ще може да се поръча на пазарите, на които се предлага GTR. Детайли за този проект ще бъдат обявени на по-късен етап. 

Болт, който бе взет от токийското летище „Нарита“ от пилота във Ф1 Марк Уебър, шофиращ GTR, се очаква допълнително да допринесе за световната кампания “WHATIF_” на марката. 

Кампанията, в която централна роля се пада на култови продукти и важни технологични открития на компанията, украсяващи билбордове по летищата в целия свят, е част от средносрочния бизнес план Power 88 на Nissan. Неговата основна цел е завладяването на 8% пазарен дял и 8% оперативен марж. 

За да продължи набраната инерция от Nissan, от този месец стартира телевизионна реклама с електрическия Nissan LEAF, наречена „Какво ще стане, ако може да шофирате бъдещето днес?“. Тя ще обхване шест основни международни телевизионни мрежи. 

По-рано тази година Interbrand отчете скок с 13 позиции на Nissan в последната си класация на 100-те най-добри бранда в света: “2012 Best Global Brands“. В тази класация Nissan достигна до 73-то място сред световните компании с най-висока пазарна стойност, след като миналата година заемаше 86-то място.