Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Зайдл: Макларън трябва да остане търпелив въпреки напредъка в Австралия

Зайдл: Макларън трябва да остане търпелив въпреки напредъка в Австралия

820
0
Андреас Зайдл
Андреас Зайдл, снимка Макларън

Директорът на Макларън в F1 Андреас Зайдл заяви, че отборът трябва да остане търпелив въпреки по-доброто си представяне в Гран при на Австралия. Британският тим започна сезон 2022 с доста слабо темпо в Бахрейн. Пилотите на екипа Ландо Норис и Даниел Рикиардо не успях се класират в Q3 и не финишираха надпреварата в зоната на точките.

В Джеда и Мелбърн, конкурентоспособността на отбора се подобри, тъй като и двамата състезатели се класираха в топ 10. След това останаха там през цялото състезание и завършиха пети и шести. По този начин спечелиха солиден актив точки, което изкачи отбора до четвърто място в шампионата на конструкторите.

След състезанието в Мелбърн, Зайдл заяви, че екипът от Уокинг имаясен планза преодоляване на изоставането си от водещите отбори. От другата страна призова екипа си да остане търпелив, тъй като възстановяването му няма да стане за една нощ. Според него Албърт парк е писта, която подхожда добре на автомобила MCL36.

Беше важно да направим възможно най-бързо анализ и проучвания, след като отрихме липсата на производителност в болида. Искаме да разберем как можем да я подобрим възможно най-бързо“, каза Зайдл.

Много съм щастлив да заявя, че вече имаме ясен план. Това, което трябва да направим с автомобила по отношение на представянето ще отнеме известно време. Макларън трябва да остане търпелив въпреки напредъка в Австралия. Но най-важното е, че имаме ясен план, който в момента изпълняваме.“

Процесът на възстановяване на всички отбори, които първоначално не са успели да се справят с новите правила за 2022 г. , не се подпомага от ограниченията на разходите във F1, както и от по-малкото време а работа във въздушния тунел. По този начин екипите трябва внимателно да преценяват кога да пускат нови актуализации и да избират проектите за развитие, които най-вероятно ще донесат повече ползи.

„Не искам да навлизам в подробности кога точно ще се случи това. Има различни параметри, които трябва да управлявате“, обясни Зайдл.

Трябва да вземете предвид горната граница на разходи, както и ограниченото време, с което разполагате в днешно време. Трябва и да го опаковате възможно най-добре.“

Зайдл не пожела да разясни къде е най-голямото изоставане на Макларън. Въпреки това той призна, че липсата на високоскоростни завои и зони за твърдо спиране в Мелбърн е помогнала на тима от Уокинг да се представи по-добре в сравнение с някои от съперниците си в средата на колоната,

Това се дължи основно на три причини. В Австралия използваме някои малки подобрения на автомобила, които проработиха. Също така плавното разположение на пистата е подходящо за настоящия ни пакет.“

„Просто научихме много нови неща за болида в Джеда и успяхме да ги приложим в Мелбърн. Това ни постави в по-конкурентна позиция както в квалификацията, така и в състезанието.“

„Резултатът в Гран при на Австралия е огромна мотивация за всички в отбора да продължат да работят усилено. Сега сме в позиция да се борим за топ 10 с настоящия пакет.“

Това е крачка напред спрямо началото на сезона, но очевидно не сме там, където искаме да бъдем като отбор. Ще трябва сведем глави, да не се вълнуваме прекалено и да продължим да работим здраво“, завърши Андреас Зайдл.