Вече е ясно какво е довело до повредата в двигателя в колата на Шарл Льоклер по време на Гран при на Бахрейн. Пилотът на Ферари водеше убедително в състезанието, но в края загуби мощност. В крайна сметка той завърши 3-и, зад Хамилтън и Ботас.
Първоначално се смяташе, че става въпрос за проблем с хибридните системи. След това шефът на тима Матиа Биното обясни, че повредата е в двигателя с вътрешно горене. И по специално в един от цилиндрите.
Според Sky Italia след анализ в Маранело, от Скудерията са установили, че става въпрос за повреден инжектор на цилиндъра. Според информацията, това означава, че няма да се налага смяна на компоненти от задвижващата система на Льоклер. И агрегатът ще може да се използва и в Гран при на Китай след 1 седмица.
По-късно от Ферари обявиха, че причината е късо съединение в блока за управление на инжекционната система.
Спортният директор на Ред Бул Кристиан Хорнер заяви, че скоростта на Ферари на правите в Бахрейн е била изключително впечатляваща. Според него авансът им е бил толкова голям, че все едно пилотите на тима са превключвани с една предавка повече от останалите.
Според шефа на Мерцедес Тото Волф на Сахир авансът на правите на Льоклер и Фетел е бил близо половин секунда на обиколка.
So a damaged cylinder injector was the culprit for Leclerc’s issues in Bahrain. Worryingly for Mercedes, Ferrari will have a major power advantage (five tenths it’s believed) on the long straights of the Shanghai circuit next week. #F1 #ChineseGP ?? pic.twitter.com/FKPry1lYu9
— Ashley Woodhouse (@AshWoody90) April 5, 2019